Μαγιορκίνης: Είμαστε σε επιφυλακή λόγω Όμικρον 4 και 5 -Γιατί υπάρχουν επαναμολύνσεις
«Βρισκόμαστε σε περίοδο επιφυλακής λόγω της έξαρσης των κρουσμάτων από την Όμικρον 4 και 5», δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο Επιδημιολόγος Γκίκας Μαγιορκίνης. Ο κ. Μαγιορκίνης επεσήμανε ότι οι μεγάλοι ...

.gif)














