Οικονόμου: Όλοι οι αρμόδιοι όφειλαν να ξέρουν για το μπάχαλο στον ΟΣΕ – Η εικόνα διάλυσης δεν είχε φθάσει σε επίπεδο Πρωθυπουργού
Οι αρμόδιοι υπουργοί όφειλαν να είχαν ενημερώσει «για το μπάχαλο» στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) και αντίστοιχα οφείλουν και πρέπει να μιλήσουν, να δώσουν εξηγήσεις, για το πώς φθάσαμε ...

.gif)














