Αυξημένη αναμένεται να είναι η ζήτηση παιδικών ειδών

Η αγαπημένη περίοδος των παιδιών είναι τα Χριστούγεννα, αφού περιμένουν με ανυπομονησία το «σάκο» του ¶γιου Βασίλη, ο οποίος παρά την οικονομική κρίση δεν τα αφήνει παραπονεμένα.

Συνεπώς, όπως φαίνεται, την τιμητική τους θα έχουν και στα φετινά Χριστούγεννα, οι πωλήσεις παιδικών ειδών, συγκριτικά με τα υπόλοιπα είδη.
Παιδικά ρούχα και παπούτσια για την «επίσημη» εμφάνιση των ανήλικων μελών της οικογένειας, κατατάσσονται στην πρώτη θέση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, ενώ τη θέση των άλλοτε ακριβών και ποιοτικών προϊόντων έχουν πάρει εμπορεύματα μεγάλων πολυκαταστημάτων που διατίθενται στους αγοραστές σε πολύ χαμηλές τιμές.
Έπειτα από έρευνα που διεξήγαγε η «δ» σε καταστήματα πώλησης παιδικών ειδών στο κέντρο της πόλης, το συμπέρασμα που προέκυψε είναι, ότι αυτήν την περίοδο η ζήτηση έχει αυξηθεί, αν και τα πολυκαταστήματα έχουν προκαλέσει μεγάλο πρόβλημα στη βιωσιμότητα των τοπικών επιχειρήσεων.

Η ιδιοκτήτρια του καταστήματος παιδικών υποδημάτων «ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ», κα. Ρούλα Κούρου, δήλωσε: ¨Τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται μια μέτρια αύξηση της ζήτησης. Σαφώς, ο κόσμος αναζητά όσο το δυνατόν καλύτερες τιμές. Αυτό το διάστημα το ενδιαφέρον στρέφεται, κυρίως σε υποδήματα για τις γιορτινές ημέρες. Εννοείται πως οι τζίροι μας έχουν μειωθεί λόγω κρίσης και η ύπαρξη των πολυκαταστημάτων έχει επιβαρύνει ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Δυστυχώς, είναι λίγοι πλέον οι γονείς που αναζητούν ποιοτικά υποδήματα για τα παιδιά τους. Προσωπικά, θεωρώ πως το παιδικό παπούτσι πρέπει να είναι ποιοτικό. Συγκριτικά με πέρυσι η κατάσταση είναι περίπου ίδια. Ευτυχώς μας κρατά ζωντανούς η καλοκαιρινή σεζόν¨.

Η υπεύθυνη του καταστήματος παιδικών ενδυμάτων «SAM 0-13», κα. Κατερίνα Ισπικούδη, δήλωσε: ¨Η κίνηση το τελευταίο διάστημα είναι αυξημένη, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει παλαιότερα έτη. Οι γονείς κατά την περίοδο των Χριστουγέννων ψάχνουν επίσημα ρούχα και πανωφόρια. Η εταιρία μας έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες των καταναλωτών και εφαρμόζει εκπτώσεις και προσφορές διατηρώντας την καλή ποιότητα. Οι τιμές μας είναι πολύ ανταγωνιστικές. Συνεπώς, δεν θεωρώ πως έχουμε επιβαρυνθεί από την ύπαρξη των πολυκαταστημάτων¨.

Η υπεύθυνη του καταστήματος παιδικών ενδυμάτων «MINI RAXEVSKY», κα. Αργυρώ Σκορδή, δήλωσε: ¨Η ζήτηση είναι αυξημένη. Οι καταναλωτές αναζητούν εορταστικά ενδύματα, όπως φορέματα και παλτά. Πιστεύω πως τα παιδικά είδη βρίσκονται σε καλύτερη θέση σε σχέση με τα είδη που απευθύνονται σε ενηλίκους, αφού οι γονείς πάντα προσπαθούν να παρέχουν τα καλύτερα στο παιδί τους. Βέβαια, τα μεγάλα πολυκαταστήματα έχουν βλάψει την τοπική αγορά. Οι καταναλωτές θα πρέπει να αναζητούν και να επιλέγουν την ποιότητα, διότι έχει διάρκεια¨.

Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος παιδικών ενδυμάτων «ALLOUETTE», κ. Παναγιώτης Διακοσάββας, δήλωσε: ¨Η ζήτηση κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με πέρυσι. Σε σχέση με το γενικότερο κλίμα που επικρατεί στην αγορά είμαι ικανοποιημένος και συγκρατημένα αισιόδοξος για τη συνέχεια. Οι περισσότεροι πελάτες αναζητούν δώρα για τα βαφτιστήρια τους, τα οποία είναι συνήθως ρούχα επίσημα, κατάλληλα για την ημέρα των Χριστουγέννων. Δεν θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε την περίοδο που βιώνουμε τώρα με εποχές προ κρίσης, διότι η μείωση στις πωλήσεις μας πλέον αγγίζει το 40%. Σαφώς, σε αυτό έχει συμβάλει και η ύπαρξη πολυκαταστημάτων, τα οποία έχουν επιβαρύνει τις επιχειρήσεις¨.

Η ιδιοκτήτρια του καταστήματος παιδικών ενδυμάτων «BAMBOLO», κα. Πηνελόπη Κουτούζου, δήλωσε: ¨Η κίνηση είναι μειωμένη, αν και δεν μπορούμε να έχουμε ακριβή εικόνα πριν κλείσει ο μήνας. Αδιαμφισβήτητα, η μείωση είναι τεράστια αν συγκρίνουμε τη φετινή χρονιά με εποχές προ κρίσης. Ο κόσμος πλέον δεν έχει χρήματα για να δαπανήσει και αυτό είναι φυσιολογικό. Ο καθένας αναζητά ό, τι δύναται να αγοράσει. Όλοι αναζητούν μειωμένες τιμές. Εμείς έχουμε εφαρμόσει καλές τιμές, ενώ κάποια ήδη βρίσκονται σε προσφορά. Θεωρώ πως τα μεγάλα πολυκαταστήματα έχουν επηρεάσει αρνητικά την αγορά, αν και σιγά σιγά ο κόσμος διακρίνει τη διαφορά ποιότητας και αρχίζει να αγοράζει πιο λίγα προϊόντα και ποιοτικά¨.