ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Fuel Pass: Στο gov η αίτηση με σειρά ΑΦΜ – Τα σημεία που πρέπει να προσέξετε

news room 1 λεπτό ανάγνωση
ΚΑΥΣΙΜΑ

Η «βροχή» αι­τή­σε­ων για το Fuel Pass  έφερε αλ­λα­γή σχε­δί­ου από τις πρώ­τες ώρες, με το σύ­στη­μα να πιέ­ζε­ται από τον όγκο των χρη­στών και να ενερ­γο­ποιεί­ται εκ νέου η υπο­βο­λή αι­τή­σε­ων με βάση το τε­λευ­ταίο ψηφίο του ΑΦΜ.

H πλατ­φόρ­μα «έτρε­ξε» με ρυθμό σχε­δόν 600 αι­τή­σε­ων το λεπτό «έτρε­ξε» η πλατ­φόρ­μα για το Fuel Pass από το άνοιγ­μά της, με το εν­δια­φέ­ρον να απο­τυ­πώ­νε­ται άμεσα.

Το ανα­νε­ω­μέ­νο πλαί­σιο υπο­βο­λής αι­τή­σε­ων για το Fuel Pass ει­σά­γει χρο­νι­κή κα­τα­νο­μή των δι­καιού­χων με κρι­τή­ριο το τε­λευ­ταίο ψηφίο του Αριθ­μού Φο­ρο­λο­γι­κού Μη­τρώ­ου τους. Αυτή η μέ­θο­δος στο­χεύ­ει στην ομαλή κα­τα­νο­μή της επι­σκε­ψι­μό­τη­τας και την πρό­λη­ψη νέων τε­χνι­κών δυ­σλει­τουρ­γιών που πα­ρα­τη­ρή­θη­καν κατά την αρ­χι­κή φάση.

Αντί της ελεύ­θε­ρης πρό­σβα­σης για όλους τους πο­λί­τες ταυ­τό­χρο­να, η πλατ­φόρ­μα θα δέ­χε­ται αι­τή­σεις στα­δια­κά, με συ­γκε­κρι­μέ­νες ημε­ρο­μη­νί­ες για κάθε ομάδα δι­καιού­χων. Η προ­σέγ­γι­ση αυτή ανα­μέ­νε­ται να εξα­σφα­λί­σει την απρό­σκο­πτη λει­τουρ­γία του συ­στή­μα­τος και την τα­χύ­τε­ρη εξυ­πη­ρέ­τη­ση των πο­λι­τών.

Ει­δι­κό­τε­ρα, το πρό­γραμ­μα έχει ως εξής: την Μ. Τρίτη 7/4/2026 αι­τή­σεις μπο­ρούν να υπο­βά­λουν οι δι­καιού­χοι των οποί­ων ο Α.Φ.Μ. λήγει σε 1, 2 και 3.

Την Μ.Τε­τάρ­τη 8/4/2026 η δυ­να­τό­τη­τα θα αφορά όσους έχουν Α.Φ.Μ. που λήγει σε 4, 5, 6 και 7. Την Μ. Πέμ­πτη 9/4/2026 θα ακο­λου­θή­σουν οι δι­καιού­χοι με λή­γο­ντα 8, 9 και 0.

Από την Μ. Πα­ρα­σκευή 10/4/2026 και έως τις 30/4/2026, η πλατ­φόρ­μα θα πα­ρα­μεί­νει ανοι­χτή για όλους τους πο­λί­τες, ανε­ξαρ­τή­τως του λή­γο­ντος αριθ­μού του Α.Φ.Μ. τους, δί­νο­ντας τη δυ­να­τό­τη­τα υπο­βο­λής αι­τή­σε­ων χωρίς πε­ριο­ρι­σμούς.

1. Τι είναι το Fuel Pass III;

Το Fuel Pass III απο­τε­λεί μέτρο ενί­σχυ­σης φυ­σι­κών προ­σώ­πων και ελεύ­θε­ρων επαγ­γελ­μα­τιών που στο­χεύ­ει στην κά­λυ­ψη του κό­στους κα­τα­νά­λω­σης καυ­σί­μων κί­νη­σης και με­τα­κί­νη­σης για τους μήνες Απρί­λιο και Μάιο έτους 2026.

2. Ποιοι είναι δι­καιού­χοι του Fuel Pass III;

Το σύ­νο­λο των φυ­σι­κών προ­σώ­πων, συ­μπε­ρι­λαμ­βα­νο­μέ­νων και ελευ­θέ­ρων επαγ­γελ­μα­τιών, που είναι φο­ρο­λο­γι­κοί κά­τοι­κοι Ελ­λά­δας με δη­λω­θέν οι­κο­γε­νεια­κό ει­σό­δη­μα φο­ρο­λο­γι­κού έτους 2024 έως εί­κο­σι πέντε χι­λιά­δες (25.000) ευρώ για άγα­μους και έως τριά­ντα πέντε χι­λιά­δες (35.000) ευρώ για έγ­γα­μους ή μέρη συμ­φώ­νου συμ­βί­ω­σης, προ­σαυ­ξα­νό­με­νο κατά πέντε χι­λιά­δες (5.000) ευρώ για κάθε εξαρ­τώ­με­νο τέκνο του νοι­κο­κυ­ριού, με σκοπό τη συμ­βο­λή στην κά­λυ­ψη του κό­στους κα­τα­νά­λω­σης καυ­σί­μων κί­νη­σης και με­τα­κί­νη­σης για τους μήνες Απρί­λιο και Μάιο 2026.

Ει­δι­κά για μο­νο­γο­νεϊ­κές οι­κο­γέ­νειες το ως άνω όριο δη­λω­θέ­ντος ει­σο­δή­μα­τος ανέρ­χε­ται σε τριά­ντα εννέα χι­λιά­δες (39.000) ευρώ, προ­σαυ­ξα­νό­με­νο κατά πέντε χι­λιά­δες (5.000) ευρώ για κάθε εξαρ­τώ­με­νο τέκνο πέραν του πρώ­του.

3. Πόσα και ποια οχή­μα­τα είναι δυ­να­τόν να δη­λω­θούν από έναν δι­καιού­χο του Fuel Pass III;

Κάθε όχημα ή μο­το­συ­κλέ­τα-μο­το­πο­δή­λα­το μπο­ρεί να δη­λω­θεί από ένα μόνο φυ­σι­κό πρό­σω­πο, το οποίο δια­θέ­τει επί του οχή­μα­τος και της μο­το­συ­κλέ­τας-μο­το­πο­δη­λά­του πλήρη κυ­ριό­τη­τα ή συ­γκυ­ριό­τη­τα ή είναι απο­δε­δειγ­μέ­να μι­σθω­τής δυ­νά­μει συμ­βο­λαί­ου χρη­μα­το­δο­τι­κής μί­σθω­σης (leasing). Κάθε φυ­σι­κό πρό­σω­πο μπο­ρεί να δη­λώ­σει μόνο ένα όχημα ή μο­το­συ­κλέ­τα-μο­το­πο­δή­λα­το. Απα­ραί­τη­τη προ­ϋ­πό­θε­ση είναι το όχημα ή η μο­το­συ­κλέ­τα-μο­το­πο­δή­λα­το να είναι σε κυ­κλο­φο­ρία, να είναι ασφα­λι­σμέ­νο και να μην οφεί­λο­νται γι’ αυτό τέλη κυ­κλο­φο­ρί­ας.

4. Ποιοι είναι οι δια­θέ­σι­μοι τρό­ποι λήψης της επι­δό­τη­σης Fuel Pass III;

Ο αι­τού­με­νος μπο­ρεί να αι­τη­θεί είτε την έκ­δο­ση ψη­φια­κής χρε­ω­στι­κής κάρ­τας με το ποσό της επι­δό­τη­σης είτε την κα­τά­θε­ση του ποσού της επι­δό­τη­σης σε ήδη υπάρ­χο­ντα τρα­πε­ζι­κό λο­γα­ρια­σμό που του ανή­κει.

Στην πε­ρί­πτω­ση επι­λο­γής της κα­τά­θε­σης σε τρα­πε­ζι­κό λο­γα­ρια­σμό απαι­τεί­ται προ­σο­χή στο ότι:

α. ο λο­γα­ρια­σμός αυτός θα πρέ­πει να είναι ενερ­γός κατά τη στιγ­μή υπο­βο­λής της Αι­τή­σε­ως, αλλά και να πα­ρα­μεί­νει ενερ­γός σε όλη τη διάρ­κεια ισχύ­ος του Προ­γράμ­μα­τος.

β. στον λο­γα­ρια­σμό αυτό ο αι­τού­με­νος θα πρέ­πει να είναι συν­δι­καιού­χος ή μόνος δι­καιού­χος.

5. Πόσο είναι το ύψος της επι­δό­τη­σης Fuel Pass III;

α) Εξή­ντα (60) ευρώ με τη χρήση ψη­φια­κής χρε­ω­στι­κής κάρ­τας για δι­καιού­χους ιδιο­κτή­τες οχη­μά­των πλην μο­το­συ­κλε­τών – μο­το­πο­δη­λά­των, με κύρια κα­τοι­κία στις Πε­ρι­φέ­ρειες Βο­ρεί­ου Αι­γαί­ου, Νο­τί­ου Αι­γαί­ου, Ιο­νί­ων Νήσων, Κρή­της, στην Πε­ρι­φε­ρεια­κή Ενό­τη­τα Σπο­ρά­δων της Πε­ρι­φέ­ρειας Θεσ­σα­λί­ας, στην Πε­ρι­φε­ρεια­κή Ενό­τη­τα Θάσου της Πε­ρι­φέ­ρειας Ανα­το­λι­κής Μα­κε­δο­νί­ας και Θρά­κης, στη νήσο Σκύρο της Πε­ρι­φε­ρεια­κής Ενό­τη­τας Εύ­βοιας της Πε­ρι­φέ­ρειας Στε­ρε­άς Ελ­λά­δας, στη νήσο Σα­μο­θρά­κη της Πε­ρι­φε­ρεια­κής Ενό­τη­τας Έβρου της Πε­ρι­φέ­ρειας Ανα­το­λι­κής Μα­κε­δο­νί­ας και Θρά­κης και στη νήσο Αμ­μου­λια­νή της Πε­ρι­φε­ρεια­κής Ενό­τη­τας Χαλ­κι­δι­κής της Πε­ρι­φέ­ρειας Κε­ντρι­κής Μα­κε­δο­νί­ας. Το ανω­τέ­ρω ποσό δια­μορ­φώ­νε­ται σε πε­νή­ντα (50) ευρώ, εφό­σον ο δι­καιού­χος επι­λέ­ξει κα­τά­θε­ση σε τρα­πε­ζι­κό λο­γα­ρια­σμό.

β) Πε­νή­ντα (50) ευρώ με τη χρήση ψη­φια­κής χρε­ω­στι­κής κάρ­τας για δι­καιού­χους ιδιο­κτή­τες οχη­μά­των πλην μο­το­συ­κλε­τών – μο­το­πο­δη­λά­των, με κύρια κα­τοι­κία στην υπό­λοι­πη Ελ­λά­δα. Το ανω­τέ­ρω ποσό δια­μορ­φώ­νε­ται σε σα­ρά­ντα (40) ευρώ, εφό­σον ο δι­καιού­χος επι­λέ­ξει κα­τά­θε­ση σε τρα­πε­ζι­κό λο­γα­ρια­σμό.

γ) Τριά­ντα πέντε (35) ευρώ με τη χρήση ψη­φια­κής χρε­ω­στι­κής κάρ­τας για δι­καιού­χους ιδιο­κτή­τες μο­το­συ­κλε­τών – μο­το­πο­δη­λά­των, με κα­τοι­κία στις Πε­ρι­φέ­ρειες Βο­ρεί­ου Αι­γαί­ου, Νο­τί­ου Αι­γαί­ου, Ιο­νί­ων Νήσων, Κρή­της, στην Πε­ρι­φε­ρεια­κή Ενό­τη­τα Νήσων της Πε­ρι­φέ­ρειας Ατ­τι­κής, στην Πε­ρι­φε­ρεια­κή Ενό­τη­τα Σπο­ρά­δων της Πε­ρι­φέ­ρειας Θεσ­σα­λί­ας, στην Πε­ρι­φε­ρεια­κή Ενό­τη­τα Θάσου της Πε­ρι­φέ­ρειας Ανα­το­λι­κής Μα­κε­δο­νί­ας και Θρά­κης, στη νήσο Σκύρο της Πε­ρι­φε­ρεια­κής Ενό­τη­τας Εύ­βοιας της Πε­ρι­φέ­ρειας Στε­ρε­άς Ελ­λά­δας, στη νήσο Σα­μο­θρά­κη της Πε­ρι­φε­ρεια­κής Ενό­τη­τας Έβρου της Πε­ρι­φέ­ρειας Ανα­το­λι­κής Μα­κε­δο­νί­ας και Θρά­κης και στη νήσο Αμ­μου­λια­νή της Πε­ρι­φε­ρεια­κής Ενό­τη­τας Χαλ­κι­δι­κής της Πε­ρι­φέ­ρειας Κε­ντρι­κής Μα­κε­δο­νί­ας. Το ανω­τέ­ρω ποσό δια­μορ­φώ­νε­ται σε τριά­ντα (30) ευρώ, εφό­σον ο δι­καιού­χος επι­λέ­ξει κα­τά­θε­ση σε τρα­πε­ζι­κό λο­γα­ρια­σμό.

δ) Τριά­ντα (30) ευρώ με τη χρήση ψη­φια­κής χρε­ω­στι­κής κάρ­τας για δι­καιού­χους ιδιο­κτή­τες μο­το­συ­κλε­τών – μο­το­πο­δη­λά­των, με κύρια κα­τοι­κία στην υπό­λοι­πη Ελ­λά­δα. Το ανω­τέ­ρω ποσό δια­μορ­φώ­νε­ται στα εί­κο­σι πέντε (25) ευρώ, εφό­σον ο δι­καιού­χος επι­λέ­ξει κα­τά­θε­ση σε τρα­πε­ζι­κό λο­γα­ρια­σμό.

6. Πότε υπο­βάλ­λο­νται οι Αι­τή­σεις για το Fuel Pass III;

Τρίτη 7/4/2026: Αι­τή­σεις θα μπο­ρούν να υπο­βά­λουν οι δι­καιού­χοι που ο Α.Φ.Μ. τους λήγει σε 1, 2 και 3.

Τε­τάρ­τη 8/4/2026: Αι­τή­σεις θα μπο­ρούν να υπο­βά­λουν οι δι­καιού­χοι που ο Α.Φ.Μ. τους λήγει σε 4, 5, 6 και 7.

Πέμ­πτη 9/4/2026: Αι­τή­σεις θα μπο­ρούν να υπο­βά­λουν οι δι­καιού­χοι που ο Α.Φ.Μ. τους λήγει 8, 9 και 0.

Από την Πα­ρα­σκευή 10/4/2026: Η πλατ­φόρ­μα θα πα­ρα­μεί­νει ανοι­χτή για όλους τους πο­λί­τες, ανε­ξαρ­τή­τως του λή­γο­ντος αριθ­μού του Α.Φ.Μ. τους έως και την 30/4/2026.

Η πε­ρί­ο­δος υπο­βο­λής Αι­τή­σε­ων λήγει την 30/4/2026.

7. Πώς υπο­βά­λω την Αί­τη­ση Fuel Pass III;

Ι. Αυ­το­πρό­σω­πη Υπο­βο­λή Αι­τή­σε­ως από ηλε­κτρο­νι­κό υπο­λο­γι­στή ή άλλη κα­τάλ­λη­λη συ­σκευή

Για την επι­τυ­χή ολο­κλή­ρω­ση της δια­δι­κα­σί­ας Αι­τή­σε­ως μέσω ηλε­κτρο­νι­κού υπο­λο­γι­στή ή άλλης κα­τάλ­λη­λης συ­σκευ­ής απα­ραί­τη­τη προ­ϋ­πό­θε­ση είναι ο αι­τού­με­νος να έχει προη­γου­μέ­νως εγ­γρα­φεί στο Εθνι­κό Μη­τρώο Επι­κοι­νω­νί­ας (ΕΜΕπ), κάτι που μπο­ρεί να διεκ­πε­ραιω­θεί ηλε­κτρο­νι­κά ή μέσω δη­μο­σί­ου ΚΕΠ. Εφό­σον υφί­στα­ται ήδη ή ολο­κλη­ρω­θεί η εγ­γρα­φή του αι­του­μέ­νου στο ΕΜΕπ, τα βή­μα­τα που θα πρέ­πει να ακο­λου­θή­σει ο αι­τού­με­νος είναι τα εξής:

α. ει­σέρ­χε­ται στη διεύ­θυν­ση https://vouchers.gov.gr/fuelpass με τα προ­σω­πι­κά δια­πι­στευ­τή­ρια taxis που δια­θέ­τει,

β. ει­σά­γει τον κω­δι­κό επι­βε­βαί­ω­σης που λαμ­βά­νει στο κι­νη­τό του από το ΕΜΕπ,

γ. επι­βε­βαιώ­νει τον αριθ­μό κι­νη­τού και τη διεύ­θυν­ση ηλ. αλ­λη­λο­γρα­φί­ας που εμ­φα­νί­ζο­νται προ­συ­μπλη­ρω­μέ­να από το ΕΜΕπ στην Αί­τη­ση ή τα επι­και­ρο­ποιεί, εφό­σον απαι­τεί­ται, και τα επι­βε­βαιώ­νει πα­τώ­ντας το σχε­τι­κό πλή­κτρο,

δ1. επι­λέ­γει από την κυ­λιό­με­νη λίστα τον αριθ­μό κυ­κλο­φο­ρί­ας του οχή­μα­τος, για το οποίο επι­θυ­μεί να αι­τη­θεί Ή

δ2. συ­μπλη­ρώ­νει τον αριθ­μό κυ­κλο­φο­ρί­ας του οχή­μα­τος, του οποί­ου είναι απο­δε­δειγ­μέ­να μι­σθω­τής δυ­νά­μει συμ­βο­λαί­ου χρη­μα­το­δο­τι­κής μί­σθω­σης (leasing) και αναρ­τά το σχε­τι­κό δι­καιο­λο­γη­τι­κό στο σύ­νο­λό του σε ενιαίο αρ­χείο. Επί­σης, συ­μπλη­ρώ­νει τον ΑΦΜ της εκ­μι­σθώ­τριας εται­ρεί­ας για το σκοπό ελέγ­χου ότι το όχημα είναι ασφα­λι­σμέ­νο και ότι δεν οφεί­λο­νται γι’αυτό τέλη κυ­κλο­φο­ρί­ας,

ε. επι­λέ­γει τον τρόπο λήψης της επι­δό­τη­σης (έκ­δο­ση ψη­φια­κής χρε­ω­στι­κής κάρ­τας ή τρα­πε­ζι­κή κα­τά­θε­ση) λαμ­βά­νο­ντας υπ΄ όψιν ότι με την επι­λο­γή τρα­πε­ζι­κής κα­τά­θε­σης το ποσό της επι­δό­τη­σης δια­μορ­φώ­νε­ται σύμ­φω­να με όσα εκτί­θε­νται πα­ρα­πά­νω στην απά­ντη­ση της Ερώ­τη­σης 5,

στ1. στην πε­ρί­πτω­ση που στο προη­γού­με­νο βήμα έχει επι­λέ­ξει ως τρόπο πλη­ρω­μής την έκ­δο­ση ψη­φια­κής χρε­ω­στι­κής κάρ­τας, επι­λέ­γει στη συ­νέ­χεια τον ορ­γα­νι­σμό έκ­δο­σης από τους δια­θέ­σι­μους (ΤΡΑ­ΠΕ­ΖΑ ALPHABANK, ΤΡΑ­ΠΕ­ΖΑ EUROBANK και SNAPPI Τρά­πε­ζα Α.Ε.) Ή

στ2. στην πε­ρί­πτω­ση που στο προη­γού­με­νο βήμα έχει επι­λέ­ξει ως τρόπο πλη­ρω­μής την τρα­πε­ζι­κή κα­τά­θε­ση, συ­μπλη­ρώ­νει τον ΙΒΑΝ του λο­γα­ρια­σμού, στον οποίο επι­θυ­μεί την πί­στω­ση της επι­δό­τη­σης, και επι­λέ­γει το τρα­πε­ζι­κό ίδρυ­μα, στο οποίο αυτός ανή­κει. Ιδιαί­τε­ρη προ­σο­χή απαι­τεί­ται στο ότι ο λο­γα­ρια­σμός αυτός θα πρέ­πει να είναι ενερ­γός κατά τη στιγ­μή υπο­βο­λής της Αι­τή­σε­ως, αλλά και να πα­ρα­μεί­νει ενερ­γός σε όλη τη διάρ­κεια ισχύ­ος του Προ­γράμ­μα­τος.

ΙΙ. Υπο­βο­λή Αι­τή­σε­ως σε δη­μό­σιο Κ.Ε.Π.

Η Αί­τη­ση μπο­ρεί να υπο­βλη­θεί και από πι­στο­ποι­η­μέ­νο υπάλ­λη­λο δη­μο­σί­ου Κ.Ε.Π. κα­τό­πιν σχε­τι­κής αί­τη­σης του φυ­σι­κού προ­σώ­που-δι­καιού­χου, κατά την πε­ρί­ο­δο υπο­βο­λής Αι­τή­σε­ων.

Ο υπάλ­λη­λος του Κ.Ε.Π. ει­σέρ­χε­ται στην ει­δι­κή εφαρ­μο­γή και κα­τα­χω­ρί­ζει στα πεδία που εμ­φα­νί­ζο­νται στο σύ­στη­μα:

α) τον ΑΦΜ του φυ­σι­κού προ­σώ­που,

β) τον αριθ­μό κυ­κλο­φο­ρί­ας του οχή­μα­τος, της μο­το­συ­κλέ­τας- του μο­το­πο­δη­λά­του και επι­βε­βαιώ­νει ότι το δη­λού­με­νο είναι ιδιο­κτη­σί­ας ή συ­νι­διο­κτη­σί­ας του αι­του­μέ­νου ή μι­σθω­μέ­νο όχημα που του έχει πα­ρα­χω­ρη­θεί προς χρήση (leasing), κα­τα­χω­ρι­ζο­μέ­νου στην τε­λευ­ταία πε­ρί­πτω­ση και του ΑΦΜ της εκ­μι­σθώ­τριας εται­ρεί­ας και

γ) τα στοι­χεία επι­κοι­νω­νί­ας του φυ­σι­κού προ­σώ­που, και ει­δι­κό­τε­ρα διεύ­θυν­ση ηλε­κτρο­νι­κού τα­χυ­δρο­μεί­ου και αριθ­μό του κι­νη­τού τη­λε­φώ­νου,

και αι­τεί­ται για λο­γα­ρια­σμό του φυ­σι­κού προ­σώ­που είτε την έκ­δο­ση ψη­φια­κής χρε­ω­στι­κής κάρ­τας προς πί­στω­ση του σχε­τι­κού ποσού είτε την πί­στω­ση του σχε­τι­κού ποσού στον τρα­πε­ζι­κό λο­γα­ρια­σμό του αι­τού­με­νου φυ­σι­κού προ­σώ­που, τον οποίο και δη­λώ­νει στον υπάλ­λη­λο.

H ανω­τέ­ρω δια­δι­κα­σία έκ­δο­σης της ψη­φια­κής χρε­ω­στι­κής κάρ­τας ή δή­λω­σης του επι­θυ­μη­τού τρα­πε­ζι­κού λο­γα­ρια­σμού του δι­καιού­χου δύ­να­ται να πραγ­μα­το­ποιεί­ται και με εξου­σιο­δό­τη­ση του εκ­προ­σώ­που του φυ­σι­κού προ­σώ­που.

8. Ποιες είναι οι πι­θα­νές κα­τα­στά­σεις της Αί­τη­σής μου;

Η αί­τη­ση κάθε πο­λί­τη μπο­ρεί να βρί­σκε­ται σε μία από τις ακό­λου­θες κα­τα­στά­σεις:

ΕΠΕ­ΞΕΡ­ΓΑ­ΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙ­ΚΑΙΟΥ­ΧΟ (Προ­σο­χή! Η αί­τη­ση δεν έχει υπο­βλη­θεί ορι­στι­κά)

ΑΠΟΡ­ΡΙ­ΦΘΕΙ­ΣΑ

ΥΠΟ ΕΛΕΓ­ΧΟ

ΥΠΟ ΕΛΕΓ­ΧΟ ΔΙ­ΚΑΙΟ­ΛΟ­ΓΗ­ΤΙ­ΚΩΝ

ΠΡΟΣ ΑΠΟ­ΣΤΟ­ΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑ­ΠΕ­ΖΙ­ΚΟ ΙΔΡΥ­ΜΑ

ΠΡΟΣ ΕΠΕ­ΞΕΡ­ΓΑ­ΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑ­ΠΕ­ΖΙ­ΚΟ ΙΔΡΥ­ΜΑ

ΟΛΟ­ΚΛΗ­ΡΩ­ΜΕ­ΝΗ ΠΛΗ­ΡΩ­ΜΗ

9. Η επι­χεί­ρη­ση που με απα­σχο­λεί μου δια­θέ­τει όχημα μι­σθω­μέ­νο δυ­νά­μει εται­ρι­κού συμ­βο­λαί­ου χρη­μα­το­δο­τι­κής μί­σθω­σης (leasing) που έχει συ­νά­ψει. Μπορώ να επι­κα­λε­στώ τα στοι­χεία κυ­κλο­φο­ρί­ας του οχή­μα­τος σε προ­σω­πι­κή μου Αί­τη­ση Fuel Pass III;

Δεν υφί­στα­ται αυτή η δυ­να­ό­τη­τα. Για την τεκ­μη­ρί­ω­ση μιας Αι­τή­σε­ως Fuel Pass III με επί­κλη­ση οχή­μα­τος μι­σθω­μέ­νου δυ­νά­μει συμ­βο­λαί­ου χρη­μα­το­δο­τι­κής μί­σθω­σης (leasing) θα πρέ­πει να αναρ­τη­θεί ως δι­καιο­λο­γη­τι­κό συμ­βό­λαιο χρη­μα­το­δο­τι­κής μί­σθω­σης (leasing) που έχει συ­να­φθεί στα προ­σω­πι­κά στοι­χεία (ΑΦΜ και ονο­μα­τε­πώ­νυ­μο) του αι­του­μέ­νου.

10. Ποια πρό­σθε­τα δι­καιο­λο­γη­τι­κά θα πρέ­πει να συ­μπε­ρι­λη­φθούν στην Αί­τη­ση, στην πε­ρί­πτω­ση που ο αι­τού­με­νος επι­κα­λεί­ται όχημα μι­σθω­μέ­νο δυ­νά­μει συμ­βο­λαί­ου χρη­μα­το­δο­τι­κής μί­σθω­σης (leasing);

Ο αι­τού­με­νος θα πρέ­πει να αναρ­τή­σει:

α) πλή­ρες, υπο­γε­γραμ­μέ­νο και από τα δύο συμ­βαλ­λό­με­να μέρη, Συμ­βό­λαιο Μί­σθω­σης, από το οποίο να προ­κύ­πτουν σαφώς:

i. ο ΑΦΜ μι­σθω­τή,

ii. τo ονο­μα­τε­πώ­νυ­μο μι­σθω­τή,

iii. τα στοι­χεία πι­να­κί­δας κυ­κλο­φο­ρί­ας του υπό δή­λω­ση οχή­μα­τος,

iv. ο ΑΦΜ και η επω­νυ­μία της εκ­μι­σθώ­τριας Εται­ρεί­ας και

v. η χρο­νι­κή πε­ρί­ο­δος ισχύ­ος του Συμ­βο­λαί­ου Ή

β) επι­κυ­ρω­μέ­νη για τη γνη­σιό­τη­τά της (με ευ­θύ­νη της εκ­μι­σθώ­τριας Εται­ρεί­ας ψη­φια­κά μέσω gov.gr ή μέσω δη­μο­σί­ου Κ.Ε.Π.) βε­βαί­ω­ση της εκ­μι­σθώ­τριας Εται­ρεί­ας, στην οποία να ανα­γρά­φο­νται υπο­χρε­ω­τι­κά:

i. ο ΑΦΜ μι­σθω­τή,

ii. τo ονο­μα­τε­πώ­νυ­μο μι­σθω­τή,

iii. τα στοι­χεία πι­να­κί­δας κυ­κλο­φο­ρί­ας του υπό δή­λω­ση οχή­μα­τος,

iv. ο ΑΦΜ και η επω­νυ­μία της εκ­μι­σθώ­τριας Εται­ρεί­ας και

v. η χρο­νι­κή πε­ρί­ο­δος ισχύ­ος του Συμ­βο­λαί­ου.

11. Μπορώ να τρο­πο­ποι­ή­σω στοι­χεία Αί­τη­σης που έχει εγκρι­θεί;

Δεν είναι εφι­κτό να τρο­πο­ποι­η­θούν στοι­χεία Αί­τη­σης, η οποία έχει εγκρι­θεί. Αυτό είναι δυ­να­τόν, όσο η Αί­τη­ση πα­ρα­μέ­νει σε επε­ξερ­γα­σία.

12. Σε ποιες επι­χει­ρή­σεις μπο­ρεί να χρη­σι­μο­ποι­η­θεί η ψη­φια­κή χρε­ω­στι­κή κάρτα Fuel Pass III και μέχρι πότε;

Το χρη­μα­τι­κό ποσό που πι­στώ­νε­ται στην ψη­φια­κή χρε­ω­στι­κή κάρτα Fuel Pass III, δύ­να­ται να χρη­σι­μο­ποιεί­ται απο­κλει­στι­κά από τον δι­καιού­χο για την πραγ­μα­το­ποί­η­ση αγο­ράς καυ­σί­μων ή κατά τη με­τα­κί­νη­σή του με τα Μέσα Μα­ζι­κής Με­τα­φο­ράς με χρήση απευ­θεί­ας στους επι­κυ­ρω­τές όλων των μέσων, καθώς και σε επι­βα­τη­γά αυ­το­κί­νη­τα δη­μο­σί­ας χρή­σης-ταξί. Κα­λύ­πτει ιδίως τους εξής Κω­δι­κούς Κα­τη­γο­ρί­ας Εμπό­ρου (Merchant Category Codes – MCC):

Πηγή: ot.gr

Σχολιασμός άρθρου

Προσθέστε ένα σχόλιο

Εμφανίζεται μετά από έγκριση · το e-mail δεν δημοσιεύεται0 / 2000

Τα σχόλια εκφράζουν τον σχολιαστή, όχι τη Δημοκρατική. Όροι σχολιασμού

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται. Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση· το e-mail δεν δημοσιεύεται.

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει.