Ο Διευθύνων Σύµβουλος της Destination One, µιας από τις σηµαντικότερες εταιρείες διαχείρισης προορισµών στην Ελλάδα, µιλά για τον απολογισµό του 2025, τις προοπτικές του 2026, την ανάγκη για αυθεντικότητα και το γιατί η “ελληνική φιλοξενία” είναι πάντα υπόθεση ανθρώπων.
Σε µια εποχή όπου ο τουρισµός µεταµορφώνεται µε ρυθµούς τεχνολογικής επανάστασης, γεωπολιτικών ανακατατάξεων και αυξανόµενων προσδοκιών από τον ταξιδιώτη, λίγες εταιρείες έχουν καταφέρει να παραµείνουν σταθερά στην κορυφή χωρίς να χάσουν την ουσία τους. Μία από αυτές είναι η Destination One, ένας από τους πιο ισχυρούς ελληνικούς “παίκτες” στον χώρο της διαχείρισης προορισµών (Destination Management).
Στο τιµόνι της, ο Τάσος Χατζηλιαµής, ένας άνθρωπος που ενώνει τη στρατηγική διορατικότητα µε το συναίσθηµα, την επιχειρηµατική λογική µε τη βαθιά κατανόηση του ανθρώπινου παράγοντα. Με αφετηρία µια δύσκολη πορεία και σηµείο άφιξης τη σηµερινή κορυφή, µιλά στο τεύχος Νοεμβρίου του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, που θα συμμετάσχει στην έκθεση ΧΕΝΙΑ, για τον νέο ρόλο των DMCs στην εποχή της τεχνητής νοηµοσύνης, τις προκλήσεις του 2026, τη σηµασία της εµπειρίας και της βιωσιµότητας, αλλά και για τον τρόπο µε τον οποίο η Destination One µετατρέπει τη διαχείριση προορισµού σε τέχνη – µε γνώµονα τον άνθρωπο.
H συνέντευξη
Η συνέντευξη του CEO της εταιρίας στον Κωνσταντίνο Στ. Δεριζιώτη, έχει ως ακολούθως:
Κύριε Χατζηλιαµή, η Destination One έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο δυνατούς “παίκτες” στον χώρο της διαχείρισης προορισµών. Ποια είναι, κατά τη γνώµη σας, τα στοιχεία που σας διαφοροποιούν και σας κρατούν σταθερά στην κορυφή;
Η διαχείριση προορισµού, όπως έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια, αποτελεί µια ολιστική προσέγγιση στον τουρισµό, που ξεπερνά το παραδοσιακό µοντελο του εισερχόµενου τουρισµού. Εστιάζει στην πλήρη εµπειρία του επισκέπτη, από την επιλογή του κατάλληλου ξενοδοχείου και τη µεταφορά από το αεροδρόµιο, µέχρι τη δηµιουργία µοναδικών εκδροµών που αναδεικνύουν τον προορισµό.
Στη Destination One, ο πυρήνας της φιλοσοφίας µας είναι ο πελάτης. Η πελατοκεντρική αντίληψη και η αδιαπραγµάτευτη ποιότητα υπηρεσιών είναι τα θεµέλια πάνω στα οποία χτίζουµε κάθε συνεργασία. Παράλληλα, επενδύουµε διαρκώς στην ανάπτυξη του πελατολογίου µας και της ίδιας της εταιρείας, διασφαλίζοντας βιώσιµη κερδοφορία σε κάθε στάδιο. Αυτοί οι τρεις πυλώνες, πελατοκεντρικότητα, ποιότητα, ανάπτυξη, έχουν ενσωµατωθεί βαθιά στη νοοτροπία των ανθρώπων µας.
Αυτό που µας διαφοροποιεί είναι το κοινό µας όραµα: να εξελισσόµαστε διαρκώς, να βελτιωνόµαστε κάθε σεζόν, να προσφέρουµε εµπειρίες που ξεπερνούν τις προσδοκίες των επισκεπτών. Οι πελάτες µας το αντιλαµβάνονται σε κάθε επαφή, είτε πρόκειται για µια συνάντηση, µια επικοινωνία ή µια συνεργασία. Το αποτέλεσµα είναι µια σχέση εµπιστοσύνης που αποτυπώνεται στα αποτελέσµατα της δουλειάς µας και στη διαρκή αναγνώριση της Destination One ως σηµείο αναφοράς στη διαχείριση προορισµών.
Η σεζόν του 2026 δείχνει δυναµική, αλλά και γεµάτη αντιθέσεις – πληρότητες υψηλές, περιθώρια χαµηλά. Πώς βλέπετε το επόµενο καλοκαίρι µέσα από το πρίσµα ενός ανθρώπου που “ζει” την αγορά από µέσα; Πως κλείνει το 2025;
Βεβαίως, το 2025 ολοκληρώνεται θετικά για τον ελληνικό τουρισµό, προσθέτοντας άλλη µία χρονιά ρεκόρ για τη χώρα µας. Η ειδοποιός διαφορά σε σύγκριση µε το 2024 έγκειται στο ότι φέτος η πορεία των κρατήσεων δεν ακολούθησε µια γραµµική τάση. Είχαµε περιόδους µε ακραίες υπερπωλήσεις, που οδήγησαν ακόµη και σε φαινόµενα overbooking, αλλά και εβδοµάδες όπου η ζήτηση ήταν ιδιαίτερα χαµηλή. Το 2024 χαρακτηρίστηκε από µια πιο σταθερή και προβλέψιµη καµπύλη ζήτησης, ενώ το 2025 θύµιζε περισσότερο «καρδιογράφηµα». Παρ όλα αυτά, το αποτέλεσµα ήταν και πάλι µια χρονιά ρεκόρ.
Όσον αφορά τα έσοδα, σύµφωνα µε τα προσωρινά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, υπήρξε σηµαντική αύξηση, αν και πολλοί επαγγελµατίες του κλάδου δεν το ένιωσαν έντονα στην καθηµερινότητά τους. Για το 2026, οι ενδείξεις είναι θετικές: παρά το γεγονός ότι βασικές αγορές µας, όπως η Γερµανία και η Γαλλία, βιώνουν πολιτικές αναταράξεις, ενώ η Αγγλία αντιµετωπίζει φορολογικές προκλήσεις, οι προκρατήσεις δείχνουν δυναµική. Επιπλέον, γεωπολιτικοί παράγοντες, όπως η οικονοµική αστάθεια και ακρίβεια της Τουρκίας και τα συνεχιζόµενα ζητήµατα στη Μέση Ανατολή, φαίνεται να περιορίζουν τη ζήτηση από κάποιες αγορές, σε χώρες που βρίσκονται κοντά σε θερµές ζώνες, όπως η Αίγυπτος.
«Πελατοκεντρικότητα, ποιότητα, ανάπτυξη – αυτό είναι το DNA της Destination One. Στόχος μας δεν είναι απλώς να ανταποκρινόμαστε
στις προσδοκίες, αλλά να τις ξεπερνάμε. Το 2025 ήταν μια χρονιά σαν καρδιογράφημα. Αστάθεια στη ζήτηση, σταθερότητα στο αποτέλεσμα:
ρεκόρ. Το 2026 έχει τις προϋποθέσεις να είναι μια πολύ καλή χρονιά — ακόμα κι αν μείνει στα επίπεδα της φετινής»
Με βάση τα παραπάνω, θεωρώ ότι το 2026 έχει όλες τις προϋποθέσεις για να αποτελέσει µια καλή χρονιά για τον ελληνικό τουρισµό. Ακόµη κι αν τα τελικά νούµερα κινηθούν στα επίπεδα της φετινής ή της περσινής σεζόν, αυτό δεν θα πρέπει να εκληφθεί ως κακή χρονιά. Αντιθέτως, θα επιβεβαιώσει τη σταθερή δυναµική του κλάδου µας.
Συνεργάζεστε µε µεγάλους ξένους tour operators και brands. Τι ζητούν σήµερα οι διεθνείς συνεργάτες από την Ελλάδα και πώς ανταποκρίνεστε σε αυτό;
Οι διεθνείς συνεργάτες, όπως µεγάλοι tour operators και brands, δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στον δείκτη αξίας προς χρήµα, value for money, όταν επιλέγουν ξενοδοχεία για το χαρτοφυλάκιό τους. Η ανταγωνιστική τιµολόγηση, σε συνδυασµό µε υψηλούς δείκτες ικανοποίησης πελατών όπως ο NPS, Net Promoter Score, αποτελούν πλέον καθοριστικούς παράγοντες για τη διαµόρφωση των συνεργασιών, αφού οι δείκτες αυτοί αντικατοπτρίζουν πόσο πρόθυµοι είναι οι πελάτες να συστήσουν ένα κατάλυµα. Παράλληλα, οι αξιολογήσεις από διεθνείς πλατφόρµες κριτικών λαµβάνονται σοβαρά υπόψη, επηρεάζοντας άµεσα τις συµφωνίες και την επιλογή συνεργατών.
Ως εταιρείες διαχείρισης προορισµού, DMCs, και τουριστικοί πράκτορες, έχουµε βασικό ρόλο στην ενηµέρωση για το τιµολογιακό περιβάλλον της Μεσογείου, ώστε οι ελληνικοί προορισµοί να παραµένουν ανταγωνιστικοί απέναντι σε άλλες χώρες της περιοχής. Επιδιώκουµε τη συνεχή ανατροφοδότηση προς τους ξενοδόχους, βασισµένοι στα σχόλια και τις αξιολογήσεις των επισκεπτών, προτείνοντας βελτιώσεις ώστε να ενισχύονται οι δείκτες ικανοποίησης. Η συνεργασία αυτή είναι συνεχής και ουσιαστική, µε κοινό στόχο την αναβάθµιση της συνολικής εµπειρίας και την επίτευξη των κοινών µας στόχων.
Επιπλέον, παρατηρούµε ότι οι tour operators ενδιαφέρονται ολοένα περισσότερο για το ίδιο το brand του προορισµού, δηλαδή για τη φήµη και την τουριστική εικόνα µιας περιοχής. Η απήχηση, η αναγνωρισιµότητα και η δυναµική της τουριστικής προβολής παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαµόρφωση των συνεργασιών. Στο σηµείο αυτό, συνεργαζόµαστε στενά µε οργανισµούς προώθησης, δήµους και περιφέρειες, ώστε να ενισχύσουµε το τουριστικό αποτύπωµα της χώρας µας στις αγορές πηγές.
Όσον αφορά τις προσδοκίες των επισκεπτών από την Ελλάδα, οι διεθνείς εταίροι επισηµαίνουν διαρκώς την ανάγκη για βελτιωµένες υποδοµές, προσβασιµότητα, ποιοτικές µεταφορές και καθαριότητα. Αυτοί οι τοµείς επηρεάζουν άµεσα την εικόνα της χώρας και την ικανοποίηση των επισκεπτών, γι αυτό και αποτελούν προτεραιότητα για άµεσες ενέργειες βελτίωσης. Τέλος, η αυθεντική ελληνική φιλοξενία και η γαστρονοµία παραµένουν ισχυρά πλεονεκτήµατα, συµβάλλοντας καθοριστικά στη διαµόρφωση θετικών εντυπώσεων και στην ενίσχυση της επιστροφής των επισκεπτών στη χώρα µας.
Η Destination One είναι εταιρεία που επενδύει σε τεχνολογία, βιωσιµότητα και εµπειρία. Πώς συνδυάζονται αυτά τα τρία στοιχεία σε έναν προορισµό που θέλει να µείνει ζωντανός και ανταγωνιστικός;
Σε έναν διαρκώς µεταβαλλόµενο και απαιτητικό τουριστικό κόσµο, ο συνδυασµός τεχνολογίας, βιωσιµότητας και εµπειρίας αποτελεί το κλειδί για τη διατήρηση της ζωντάνιας και της ανταγωνιστικότητας ενός προορισµού. Η τεχνολογία, και ειδικότερα η τεχνητή νοηµοσύνη, είναι πλέον προσβάσιµη σε όλους και πιστεύω ακράδαντα πως κάθε επιχείρηση που θέλει να διασφαλίσει τη µακροπρόθεσµη βιωσιµότητά της, οφείλει να την αξιοποιήσει ουσιαστικά, όχι επιφανειακά. Δεν αρκεί να χρησιµοποιούµε επιφανειακά εργαλεία τεχνητής νοηµοσύνης, αλλά να ενσωµατώνουµε τις νέες επιχειρηµατικές εφαρµογές που δηµιουργούνται µε γεωµετρική ταχύτητα, ώστε να µετασχηµατίζουµε πραγµατικά τον τρόπο λειτουργίας µας και να προσφέρουµε προστιθέµενη αξία τόσο στους πελάτες όσο και στους συνεργάτες µας.
Παράλληλα, ο σύγχρονος ταξιδιώτης είναι πλέον πλήρως ενήµερος για το περιβαλλοντικό του αποτύπωµα και ο τουρισµός βρίσκεται στο επίκεντρο της συζήτησης για τη βιωσιµότητα. Εµείς, ως πάροχοι τουριστικών υπηρεσιών, έχουµε την ευθύνη να λειτουργούµε µε βάση τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης και να συµβάλλουµε ενεργά στη µείωση των αρνητικών συνεπειών του µαζικού τουρισµού. Μόνο έτσι θα παραµείνουµε ανταγωνιστικοί απέναντι σε χώρες που, αν και προσφέρουν χαµηλότερες τιµές, υστερούν σηµαντικά σε θέµατα βιωσιµότητας. Η περιβαλλοντική συνείδηση πρέπει να αποτελεί κοινό σηµείο αναφοράς ανάµεσα σε εµάς και στους πελάτες µας και να διαµορφώνει τον τρόπο που σχεδιάζουµε και υλοποιούµε τις υπηρεσίες µας.
Τέλος, η εµπειρία είναι το στοιχείο που διαφοροποιεί ουσιαστικά έναν προορισµό. Ο σηµερινός ταξιδιώτης, που συχνά ταξιδεύει 3 4 φορές τον χρόνο, αναζητά πλέον κάτι περισσότερο από όµορφες παραλίες και ξεκούραση, θέλει αυθεντικές βιωµατικές εµπειρίες, συναίσθηµα και αναµνήσεις που θα τον συντροφεύουν µετά το ταξίδι. Η εστίαση στην εµπειρία, σε συνδυασµό µε τη χρήση της τεχνολογίας και τη δέσµευση στη βιωσιµότητα, είναι ο δρόµος για να παραµείνει ένας προορισµός ζωντανός και ελκυστικός για το απαιτητικό κοινό του σήµερα και του αύριο.
Οι επιχειρήσεις που υιοθετούν και ενσωµατώνουν αυτές τις αρχές, όπως η Destination One, είναι εκείνες που όχι µόνο θα αντέξουν στον χρόνο, αλλά θα πρωταγωνιστήσουν στη νέα εποχή του τουρισµού, προσελκύοντας και διατηρώντας ένα απαιτητικό και συνειδητοποιηµένο κοινό.
Πίσω από κάθε νούµερο, υπάρχει ένας άνθρωπος. Πόσο δύσκολο είναι να διατηρείτε τον “ανθρώπινο παλµό” µέσα σε µια βιοµηχανία που κινείται ολοένα πιο γρήγορα και αυτοµατοποιηµένα;
Πράγµατι, η ερώτησή σας είναι εξαιρετικά επίκαιρη. Βιώνουµε µια περίοδο σηµαντικού µετασχηµατισµού ως πάροχοι τουριστικών υπηρεσιών, µε την αυτοµατοποίηση να καταλαµβάνει όλο και µεγαλύτερο ρόλο στις καθηµερινές µας διαδικασίες. Ωστόσο, αυτή η τεχνολογική εξέλιξη δεν αποµακρύνει τον άνθρωπο από το επίκεντρο, αντίθετα, λειτουργεί προς όφελος της ουσιαστικής ανθρώπινης παρουσίας και συµβολής. Αφαιρώντας τις επαναλαµβανόµενες και χρονοβόρες εργασίες από το καθηµερινό µας πρόγραµµα, απελευθερώνουµε τους ανθρώπους µας ώστε να εστιάζουν σε αυτό που έχει πραγµατική αξία, τη δηµιουργία αυθεντικών βιωµατικών εµπειριών και την προσωπική επαφή µε τον επισκέπτη.
Παρά τις αλλαγές που φέρνουν οι νέες τεχνολογίες και οι αυτοµατισµοί, αυτές επηρεάζουν κυρίως το παρασκήνιο των λειτουργιών µας, back office. Η ουσία της τουριστικής εµπειρίας παραµένει βαθιά ανθρώπινη: βασίζεται στο συναίσθηµα, στην επικοινωνία, στην ανταλλαγή απόψεων, στη γνωριµία µε διαφορετικές κουλτούρες, γεύσεις και αισθήσεις. Πιστεύω ακράδαντα ότι ενώ η τεχνολογία µάς βοηθά να λειτουργούµε πιο αποτελεσµατικά, ο πραγµατικός πλούτος του τουρισµού βρίσκεται στην ανθρώπινη επαφή και στην ικανότητά µας να δηµιουργούµε αξέχαστες εµπειρίες για τον κάθε επισκέπτη.
Η νέα γενιά στελεχών του τουρισµού φέρνει άλλη ενέργεια και άλλες απαιτήσεις. Τι πιστεύετε ότι χρειάζεται για να µείνει αυτός ο κλάδος ελκυστικός για ταλαντούχους νέους ανθρώπους;
Αναφορικά µε το πώς παραµένει ο τουριστικός κλάδος ελκυστικός για ταλαντούχους νέους, θα έλεγα πως ανέκαθεν ο τουρισµός αποτελούσε µαγνήτη για νέους ανθρώπους. Είναι ένα επάγγελµα όπου η προσφορά είναι άµεσα ορατή, οι εργαζόµενοι νιώθουν ότι µε τη δουλειά τους προσφέρουν χαρά, ξεκούραση και αυθεντικές εµπειρίες στους επισκέπτες µας. Αυτή η αίσθηση ανταµοιβής και η άµεση αναγνώριση από τον πελάτη, τη στιγµή που βιώνει την τουριστική υπηρεσία, είναι ένα ισχυρό κίνητρο που προσελκύει διαρκώς νέα ταλέντα στον χώρο.
Παράλληλα, οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι νέες πρακτικές στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος δηµιουργούν ακόµη περισσότερες ευκαιρίες για τους νέους. Ειδικότητες όπως το IT και το marketing αποκτούν συνεχώς µεγαλύτερη σηµασία και ανοίγουν τον δρόµο για φρέσκιες ιδέες και δεξιότητες, διευρύνοντας το πεδίο δράσης του τουρισµού και προσελκύοντας ανθρώπους µε διαφορετικά ταλέντα και ενδιαφέροντα.
«Σήμερα οι tour operators αγοράζουν εμπειρία, όχι μόνο δωμάτια. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι πολυτέλεια· είναι όρος επιβίωση. Ένας προορισμός που δεν επενδύει στη βιωσιμότητα, μένει εκτός παιχνιδιού. Η τεχνολογία αναλαμβάνει τις εργασίες· ο άνθρωπος αναλαμβάνει την εμπειρία. Η ουσία του τουρισμού παραμένει βαθιά ανθρώπινη – συναίσθημα, επαφή, εμπειρία. Ο τουρισμός θα συνεχίσει να προσελκύει νέους — αρκεί να τους δώσουμε γνώση, χώρο και εξέλιξη»
Ωστόσο, δεν µπορούµε να αγνοήσουµε το γεγονός ότι η τουριστική εκπαίδευση στη χώρα µας παρουσιάζει ακόµη σηµαντικές αδυναµίες. Για µια χώρα που στηρίζεται τόσο έντονα στον τουρισµό, θα περίµενε κανείς να διαθέτουµε τα καλύτερα πανεπιστηµιακά ιδρύµατα, τόσο δηµόσια όσο και ιδιωτικά, που θα προσελκύουν ταλέντα από όλο τον κόσµο και θα διαµορφώνουν τη νέα γενιά στελεχών του ελληνικού τουρισµού. Αυτή είναι µια πρόκληση που οφείλουµε να αντιµετωπίσουµε συλλογικά, καθώς η επένδυση στη γνώση και στην εκπαίδευση είναι το κλειδί για ένα ακόµα πιο λαµπρό µέλλον του κλάδου µας. Ωστόσο, είµαι αισιόδοξος, καθώς διακρίνω ότι έχουν ήδη γίνει τα πρώτα βήµατα προς αυτήν την κατεύθυνση.
Από όλες τις εµπειρίες σας στον τουρισµό, υπάρχει κάποια στιγµή ή συνεργασία που θεωρείτε “σταθµό” στην πορεία σας; Κάτι που σας υπενθυµίζει γιατί αγαπήσατε αυτόν τον χώρο;
Η πορεία µου, όπως και της οικογένειάς µου, δεν υπήρξε πάντα εύκολη ούτε γραµµική. Ωστόσο, η αφοσίωσή µου στον τουρισµό και η επιθυµία να προσφέρουµε αξέχαστες και ξεκούραστες διακοπές σε εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο, αποτέλεσαν διαρκή πηγή έµπνευσης και κινητήριο δύναµη, όχι µόνο για εµένα, αλλά και για ολόκληρη την οµάδα της Destination One, που µοιράζεται το ίδιο πάθος για τον κλάδο µας.
Αν θα έπρεπε να ξεχωρίσω µια στιγµή σταθµό στην καριέρα µου, αυτή δεν θα ήταν άλλη από το σηµαντικότερο σχολείο που πέρασα, πέρα από ακαδηµαϊκούς τίτλους και πτυχία, την απαιτητική περίοδο που ξεκίνησε µε τις πολλαπλές πτωχεύσεις tour operators στις αρχές της δεκαετίας του 2010. Αυτή η κρίση οδήγησε στο κλείσιµο της οικογενειακής επιχείρησης, σηµατοδοτώντας µια δύσκολη και επίπονη διαδροµή επιστροφής στον χώρο του τουρισµού, η οποία κορυφώθηκε µε τη δηµιουργία µιας πρότυπης επιχείρησης διαχείρισης προορισµού, µιας εταιρείας που σήµερα αναγνωρίζεται δικαίως ως µία από τις κορυφαίες στην Ελλάδα.
Αν και οι στιγµές αυτές µπορεί να φαίνονται δυσάρεστες, για εµένα αποτελούν ορόσηµο, καθώς µέσα από τις δυσκολίες δοκιµάστηκαν και ενδυναµώθηκαν σχέσεις, γεννήθηκαν νέοι δεσµοί και εδραιώθηκε ακόµη περισσότερο η σχέση µου µε τον τουρισµό. Στην οµάδα µας υπάρχουν άνθρωποι που στάθηκαν δίπλα µου σε κάθε βήµα, όπως και πελάτες που δεν έπαψαν ποτέ να µας εµπιστεύονται. Αυτές οι προκλήσεις µάς διαµόρφωσαν, έθεσαν τα θεµέλια της Destination One όπως τη γνωρίζουµε σήµερα και ανέδειξαν τη σηµασία του οµαδικού οράµατος και της ανθεκτικότητας στον διαρκώς µεταβαλλόµενο κόσµο του τουρισµού.

Αν κοιτάξετε πέντε χρόνια µπροστά, πώς φαντάζεστε τη Destination One — και τον ελληνικό τουρισµό γενικότερα; Ποιο είναι το “επόµενο κεφάλαιο” που οραµατίζεστε;
Αναφορικά µε την πρόβλεψη για τον ελληνικό τουρισµό και τη Destination One τα επόµενα πέντε χρόνια, οφείλω να επισηµάνω ότι οι αδιάκοπες τεχνολογικές επαναστάσεις, το ευµετάβλητο γεωπολιτικό περιβάλλον και οι γενικότερες πολιτικές εντάσεις σε παγκόσµιο επίπεδο, καθιστούν εξαιρετικά δύσκολη οποιαδήποτε µακροπρόθεσµη εκτίµηση, ακόµη και σε ορίζοντα πενταετίας. Παρ όλα αυτά, διατηρώ την πεποίθηση ότι ο τουρισµός, ως βασική ανθρώπινη ανάγκη για ανανέωση, φυγή και νέες εµπειρίες, ιδιαίτερα όταν η καθηµερινότητά µας γίνεται απαιτητικότερη, θα παραµείνει ακλόνητος πυλώνας στη ζωή µας.
«Είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος: ο ελληνικός
τουρισμός έχει μπροστά του καλά χρόνια»
Ειδικά για την Ελλάδα, πιστεύω ότι θα συνεχίσει να υποδέχεται διαρκώς αυξανόµενο αριθµό επισκεπτών, χωρίς µεγάλες αναταράξεις, διατηρώντας την ποιότητα και την αυθεντικότητα που την έχουν καταξιώσει ως τουριστικό προορισµό. Η Destination One, όπως και οι περισσότερες σύγχρονες επιχειρήσεις του κλάδου, θα ενσωµατώσει µε συνέπεια όλες τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία, την οικολογική ευαισθησία, τη βιωσιµότητα και την ποιότητα υπηρεσιών, στοιχεία που πλέον αποτελούν αυτονόητες απαιτήσεις των σύγχρονων, απαιτητικών ταξιδιωτών.
Είµαι βέβαιος πως µόνο οι επιχειρήσεις που θα υιοθετήσουν τα νέα αυτά πρότυπα θα επιβιώσουν και θα συνεχίσουν να προσφέρουν αξιόλογες υπηρεσίες. Είµαι, λοιπόν, συγκρατηµένα αισιόδοξος, χαρακτηριστικό που, όπως λένε όσοι µε γνωρίζουν προσωπικά, µε διακρίνει, και θεωρώ ότι έχουµε µπροστά µας καλά χρόνια για τον ελληνικό τουρισµό. Η Destination One θα συνεχίσει να πρωτοπορεί, να εξελίσσεται και να συµβάλλει δυναµικά στο επόµενο κεφάλαιο της ελληνικής φιλοξενίας.
Ο Τάσος Χατζηλιαµής ανήκει σε εκείνη τη σπάνια κατηγορία ανθρώπων που µιλούν για τον τουρισµό όχι απλώς µε επαγγελµατική οξυδέρκεια, αλλά µε συναισθηµατική ευθύνη. Αντιλαµβάνεται τον τουρισµό ως “ζωντανό οργανισµό”, που χρειάζεται φροντίδα, καινοτοµία και, πάνω απ’ όλα, σεβασµό. Σε έναν κόσµο όπου όλα αλλάζουν µε ιλιγγιώδη ταχύτητα, η Destination One φαίνεται αποφασισµένη να κρατήσει σταθερές τις αξίες που κάνουν την ελληνική φιλοξενία αναγνωρίσιµη παγκοσµίως – τη συνέπεια, την ποιότητα και τον άνθρωπο στο επίκεντρο.
Πηγή: money-tourism.gr
















