Τοπικές Ειδήσεις

Η Δωδεκάνησος «ταξιδεύει» στο Βερολίνο – Ο Γιώργος Χατζημάρκος για τη νέα δυναμική της τουριστικής προβολής των νησιών

Μια ακόμα τουριστική σεζόν φτάνει προς το τέλος της, αλλά για τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου το φθινόπωρο δεν σημαίνει πια παύση. Ο Νοέμβριος «αντέχει», όπως λέει ο περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος, και αυτό δεν είναι τυχαίο: αποτέλεσμα στρατηγικής, συνεργασίας και μιας πολυεπίπεδης καμπάνιας που φέρνει τη νησιωτική Ελλάδα στο προσκήνιο μεγάλων ευρωπαϊκών αγορών.

Στην ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο κ. Χατζημάρκος παρουσίασε εικόνες από τη φετινή τριμηνιαία προβολή των νησιών του Νοτίου Αιγαίου στο Βερολίνο, η οποία τρέχει από τον Αύγουστο και θα συνεχιστεί έως το τέλος Νοεμβρίου. Η δράση περιλαμβάνει οπτικές καμπάνιες σε Τραμ και Μετρό (U-Bahn), όπου προβάλλονται τα τέσσερα μεγάλα διεθνή αεροδρόμια της περιοχής — Ρόδου, Κω, Μυκόνου και Σαντορίνης — λειτουργώντας ως «πρεσβευτές» της νησιωτικής φιλοξενίας στη γερμανική πρωτεύουσα.

Ο περιφερειάρχης υπογράμμισε ότι η τουριστική προβολή των νησιών «ήταν και παραμένει από τις βασικές προτεραιότητες» της Περιφέρειας, τονίζοντας τη σημασία του επαγγελματισμού, της οργάνωσης και της μετρήσιμης αποτελεσματικότητας. «Η σωστή, οργανωμένη και αποτελεσματική τουριστική προβολή», σημειώνει, «είναι αυτή που αποδίδει καρπούς, με σχέδιο και ρεαλισμό».

Η φετινή σεζόν, προσθέτει, δεν κρίνεται μόνο από αριθμούς και ρεκόρ, αλλά κυρίως από το δύσκολο διεθνές περιβάλλον μέσα στο οποίο επιτεύχθηκαν. «Η επιτυχία των νησιών μας είναι επιτυχία των ανθρώπων τους», γράφει, «των εργαζόμενων και των επαγγελματιών που υπηρετούν με αγάπη τον υπέροχο κλάδο της φιλοξενίας».

Ο κ. Χατζημάρκος αναφέρεται επίσης στη μεγαλύτερη ψηφιακή καμπάνια που έχει υλοποιηθεί ποτέ για τα νησιά, τόσο σε μέγεθος προϋπολογισμού όσο και σε εμβέλεια, η οποία στοχεύει στις κύριες αγορές προέλευσης επισκεπτών. Μια καμπάνια που, όπως σημειώνει, «τρέχει με σχέδιο και επαγγελματισμό» και με «αποτυπωμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα».

Στο μήνυμά του, ο περιφερειάρχης παίρνει σαφή θέση απέναντι στην κριτική που συχνά δέχεται ο τουριστικός τομέας, υπογραμμίζοντας ότι «είναι ο κλάδος που δίνει ζωή και προοπτική, αισιοδοξία και εισόδημα, θέσεις εργασίας και αύξηση πληθυσμού». Καλεί σε προσέγγιση των ζητημάτων με «αγάπη, εμπιστοσύνη στην επιστήμη και ρεαλισμό», σημειώνοντας πως μόνο έτσι μπορεί η Ελλάδα να γίνει ακόμη καλύτερη σε έναν κλάδο όπου ήδη διακρίνεται διεθνώς.

«Μας κούρασε η μονότονη αναφορά μόνο στα όποια, σημειακά, αρνητικά», αναφέρει χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας πως «στην παγκόσμια εποχή της εξειδίκευσης, στη χώρα μας ανακαλύψαμε την καταδίκη του μόνου κλάδου στον οποίο είμαστε καλοί και αντέχουμε στον παγκόσμιο ανταγωνισμό».

Το μήνυμά του κλείνει με ευχή και υπόσχεση συνέχειας: «Είναι καθήκον μας και το κάνουμε και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε με πάθος, γιατί το αξίζει και γιατί το χρωστάμε στο καλό που έχει κάνει στον τόπο μας και στον λαό μας».

Πηγή: money-tourism.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου