Νέα αλλαγή στον τρόπο διεξαγωγής των πρωταθλημάτων παμπαίδων και παγκορασίδων, αφού η Ε.ΚΑ.ΣΔ. επανέφερε τελικά τα φάιναλ-φορ για την ανάδειξη του πρωταθλητή Δωδεκανήσου. Η διοργανώτρια αρχή αποφάσισε να μην διοργανώσει τελικά απλούς τελικούς στα δύο πρωταθλήματα, αλλά να επαναφέρει τα F-4, κάνοντας γνωστές τις συμπληρωματικές προκηρύξεις για τα δύο πρωταθλήματα. Έτσι μετά το τέλος της κανονικής διάρκειας και των πλέι-οφ, όπως και πέρσι θα υπάρξει κανονικά φάιναλ-φορ.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













