Σε αναδιάταξη καθηκόντων των στελεχών της δημοτικής αρχής και κατανομής τους στις θέσεις ευθύνης, του δήμου και των Νομικών Προσώπων του, προχώρησε ο Δήμαρχος Θεοδόσης Νικηταράς.
Ο Δήμαρχος Κω, δίνοντας το στίγμα των αλλαγών, δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Πέρασαν δύο χρόνια από τις δημοτικές εκλογές, σε μια δύσκολη περίοδο για την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Η ενσωμάτωση αρμοδιοτήτων και λειτουργιών στο δήμο, που ασκούνταν με ευελιξία και αποτελεσματικότητα μέσω αυτόνομων Νομικών Προσώπων, δημιούργησε πολλές δυσκολίες.
Ξεπεράσαμε πολλές από αυτές, με καλή συνεργασία αιρετών και εργαζομένων.
Τα προβλήματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης παραμένουν, με μεγαλύτερα αυτά των μειωμένων οικονομικών πόρων και της υποστελέχωσης.
Μπορεί να καθυστερούν τις προσπάθειές μας αλλά δεν μας λυγίζουν.
Αντιθέτως. Συνεχίζουμε με σχέδιο, τόλμη και αποφασιστικότητα.
Με αίσθημα ευθύνης, διεκδικούμε ότι αξίζει και ανήκει στους ανθρώπους του νησιού μας.
Σε όλη την περίοδο της παρουσίας μας στα δημοτικά πράγματα του τόπου μας, ανοίξαμε νέους δρόμους.
Σχεδιάσαμε, διεκδικούμε, υλοποιούμε.
Συνεχίζουμε με όραμα για το νησί μας.
Τώρα όμως, ήρθε η ώρα να αναδιατάξουμε τις δυνάμεις μας.
Να συμβάλλουμε, ανανεωμένοι και με όρεξη για δουλειά, στη βελτίωση της απόδοσης των υπηρεσιών μας.
Τους ευχαριστώ όλους από καρδιάς, για όσα από κοινού , έχουμε πετύχει.
Είμαι αισιόδοξος για το μέλλον του τόπου μας, σίγουρος για τις δυνάμεις μας.
Όλοι μαζί, αιρετοί, εργαζόμενοι και πολίτες στην ίδια κατεύθυνση.
Για την ισχυρή Κω, που θέλουμε και μας αξίζει!»
Κατανομή θέσεων ευθύνης
· Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου, Πρόεδρος Δ.Σ. Αστικής Εταιρείας «Ιπποκράτης»: Διονυσία Τελλή – Τσιμισίρη.
· Αντιδήμαρχος Οργάνωσης, υποστήριξης Υποδομών και Πολιτικής Προστασίας, Αναπληρωτής Δημάρχου: Κωνσταντίνος Ζαχαρός.
· Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Βιώσιμης Κινητικότητας: Αλέξανδρος Χρυσόπουλος.
· Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής: Γεωργία Κασσιώτη.
· Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Περιβαλλοντικής Διαχείρισης: Κατερίνα Χατζηθωμά-Κυπραίου.
· Αντιδήμαρχος Παιδείας, Βρεφονηπιακών Σταθμών και Αθλητισμού: Παναγιώτης Χατζηχριστοφής.
· Αντιδήμαρχος Ακίνητης Περιουσίας, Πρόεδρος Δ.Σ. Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου: Κωνσταντίνος Χόνδρος.
· Αντιδήμαρχος Πολιτισμού: Σταματία Κανταρζή.
· Αντιδήμαρχος Χρηματοδοτούμενων – Αναπτυξιακών Έργων και Δημοτικής Συγκοινωνίας, προτεινόμενη Αντιπρόεδρος Μ.Α.Ε.Ε.Τ.Λ.Κ., Γραμματέας Δημοτικού Συμβουλίου: Διονυσία Γιαννούλη.
· Αντιδήμαρχος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Εξωστρέφειας: Σεβαστή Βλάχου.
· Προτεινόμενος Πρόεδρος Δ.Σ. ΔΕΥΑΚ: Σταμάτης Καμπουράκης.
· Πρόεδρος Δ.Σ. Μ.Α.Ε.Ε.Τ.Λ.Κ.: Ιωάννης Καλέργης.
· Συνεπίκουρος Δημάρχου σε ζητήματα Τουρισμού, Κοινωνικής Πολιτικής, Πρόνοιας και Εθελοντισμού, προτεινόμενη Αντιπρόεδρος ΔΕΥΑΚ: Ματίνα Βουκελάτου – Χριστοδουλίδη.
· Συνεπίκουρος Δημάρχου σε ζητήματα διαχείρισης Πρασίνου και Δημόσιου Χώρου, προτεινόμενος Αντιπρόεδρος ΔΗΡΑΣ: Σοφοκλής Δουδούς.
· Συνεπίκουρος Δημάρχου σε ζητήματα Καθημερινότητας και Συντήρησης Οχημάτων: Σταμάτης Πης.
· Συνεπίκουρος Δημάρχου για ζητήματα της Δημοτικής Ενότητας Ηρακλειδών, Πρόεδρος ΑΝΕΜ: Αριστείδης Μαραγκός.
Στο πλαίσιο της εύρυθμης και αποτελεσματικότερης λειτουργίας, δημιουργείται Συντονιστικό Όργανο, υπό το Δήμαρχο Κω, με την παρακάτω σύνθεση:
§ Αντιδήμαρχος Οργάνωσης, Υποστήριξης Υποδομών και Πολιτικής Προστασίας, Αναπληρωτής Δημάρχου: Κωνσταντίνος Ζαχαρός.
§ Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής: Γεωργία Κασσιώτη.
§ Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Βιώσιμης Κινητικότητας: Αλέξανδρος Χρυσόπουλος.
§ Αντιδήμαρχος Ακίνητης Περιουσίας, Πρόεδρος Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου: Κωνσταντίνος Χόνδρος.
§ Αντιδήμαρχος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Εξωστρέφειας, Σεβαστή Βλάχου.
§ Γενική Γραμματέας Δήμου, Μαρία Κρητικού.
Το Συντονιστικό Όργανο, έχει την ευθύνη παρακολούθησης και επίλυσης κρίσιμων και σημαντικών θεμάτων που προκύπτουν στην καθημερινή λειτουργία του δήμου.
Στις συνεδριάσεις του καλούνται περαιτέρω, ανάλογα με τη θεματολογία, οι έχοντες τη θεσμική ευθύνη των θεμάτων που θα συζητηθούν.