· Συνάντηση στο Επιμελητήριο των εκπροσώπων φορέων
· Σταύρος Ζουρούδης: «Αυτοί οι λίγοι κακοί επαγγελματίες, δημιουργούν προβλήματα και δυσφημίζουν την Ρόδο, κάνουν κακό στον τουρισμό»
· Άγρα πελατών, η επαιτεία, η μη αναγραφή τιμών στους καταλόγους, αισχροκέρδεια και κακή συμπεριφορά, στιγματίζουν την εικόνα του τουρισμού
· Βασίλης Δοντάς: «Απαιτούμε 24ωρη αστυνόμευση και συστηματικούς ελέγχους ειδάλλως δεν βάζουν… μυαλό»
Να αυξηθεί η αστυνόμευση της Μεσαιωνικής Πόλης και ο έλεγχος στα τουριστικά μέρη της Ρόδου με στόχο να αντιμετωπιστούν και να περιοριστούν τα απαράδεκτα περιστατικά που δυσφημούν την Ρόδο και τον τουρισμό μας, αποφασίστηκε χτες σε συνάντηση που έγινε στο ΕΒΕΔ.
Παρόντες στην συνάντηση που ξεκίνησε νωρίς το πρωί και ολοκληρώθηκε το μεσημέρι στα γραφεία του Επιμελητηρίου, ήταν εκπρόσωποι της διοίκησης του ΕΒΕΔ, ο αναπληρωτής Περιφερειάρχη κ. Απόστολος Ασπράκης, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Κώστας Χαλκιάς, ο πρόεδρος των καταστηματαρχών Μ.Πόλης, κ. Βασίλης Δοντάς και ο πρόεδρος των εστιατόρων κ. Σταύρος Ζουρούδης.
Όπως ανέφερε στην ‘δ’ ο κ. Δοντάς μια μερίδα κακών επαγγελματιών, δημιουργούν προβλήματα τόσο στην Μ.Πόλη όσο και σε άλλα τουριστικά μέρη όπως το Φαληράκι, η Λίνδος κ.ο.κ.
«Αυτό που απαιτείται είναι 24ωρη αστυνόμευση και επιβολή προστίμων. Δεν υπάρχει άλλη λύση, καθώς όλες οι υπηρεσίες είναι υποστελεωμένες. Το επόμενο βήμα είναι να ζητήσουμε την δημιουργία μικτών κλιμακίων από την αστυνομία, διεύθυνση εμπορίου, δήμο και περιφέρεια να συνδράμουν με τις δικές τους υπηρεσίες. Η έλλειψη επαρκούς αστυνόμευσης σε 24ωρη βάση, είναι το βασικό ζήτημα στην Μ.Πόλη. Πριν κάποια χρόνια υπήρχε σχεδόν καθημερινή περιπολία, τα τελευταία χρόνια όμως είναι ένα φαινόμενο το οποίο είναι σπάνιο, γι’ αυτό και συμβαίνουν αυτά τα απαράδεκτα περιστατικά. Πρέπει να υπάρχει περιπολία εντός του μνημείου, αν όχι 24ωρη, τουλάχιστον 16 ώρες δηλαδή δύο 8ωρες βάρδιες, το οποίο να μειώσει τουλάχιστον κατά μεγάλο ποσοστό τα φαινόμενα αυτά».
Ως προς την παραβατική συμπεριφορά συγκεκριμένων επαγγελματιών από την εστίαση, είτε με κακή συμπεριφορά, είτε με άγρα πελατών, είτε με κρούσματα αισχροκέρδειας (που πρόσφατα έλαβαν διαστάσεις μέσω δημοσιευμάτων στον βρετανικό Τύπο), ο πρόεδρος του Σωματείου Εστίασης και Συναφών Επαγγελμάτων νήσου Ρόδου “Η Πρωτοπορία”, Σταύρος Ζουρούδης, υπογράμμισε προς την ‘δ’ τα εξής:
«Οι ιδιοκτήτες αυτών των επιχειρήσεων εστίασης, δεν λένε να αλλάξουν νοοτροπία. Εμείς καταδικάζουμε όλες αυτές τις τακτικές σαν σωματείο, όπου απαριθμούμε 400 μέλη. Πρόκειται για λίγες, αλλά ακραίες πρακτικός που έχουν στόχο το εύκολο κέρδος».
Όπως ανέφερε, ο ίδιος προσωπικά με την έναρξη της τουριστικής σεζόν απηύθυνε συστάσεις προς τους συγκεκριμένους επιχειρηματίες να συνετισθούν και να μην επαναληφθούν αντίστοιχες συμπεριφορές υπερχρεώσεων των πελατών κλπ, αλλά δεν βρήκε ανταπόκριση, όπως είπε.
Σε κάθε περίπτωση, οι φορείς αλλά και οι επαγγελματίες του τουρισμού, είναι αποφασισμένοι να κινηθούν συντονισμένα μαζί με τις τοπικές αρχές και να ζητήσουν ενίσχυση της αστυνόμευσης στα τουριστικά σημεία του νησιού, καθώς και περισσότερους ελέγχους για την πάταξη των απαράδεκτων περιστατικών που σημειώνονται σε κάθε τουριστική σεζον.