Την προσεχή Κυριακή ο Ροδιακός Όμιλος Αντισφαίρισης θα κόψει την πίτα του, με τη σχετική ανακοίνωση- πρόσκληση που εξέδωσε να αναφέρει τα ακόλουθα:
«Την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου στις 11:30, κόβουμε τη βασιλόπιτα στις εγκαταστάσεις μας και θα κάνουμε τις απονομές στους νικητές του τουρνουά διπλών “Winter Doubles 2024”. Ελάτε να γιορτάσουμε μαζί και να μοιραστούμε τη χαρά!».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













