ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τελευταία ημέρα για διορθώσεις στα στοιχεία των ακινήτων στο Ε9

news room 1 λεπτό ανάγνωση
AKINHTA

Μέχρι σή­με­ρα το βράδυ θα είναι ανοι­χτή η ηλε­κτρο­νι­κή πλατ­φόρ­μα για την υπο­βο­λή τρο­πο­ποι­η­τι­κών δη­λώ­σε­ων Ε9 από όσους θέ­λουν να διορ­θώ­σουν λάθη, κενά η πα­ρα­λεί­ψεις στην ει­κό­να της ακί­νη­της πε­ριου­σί­ας τους και να «κου­ρέ­ψουν» έως και 90% το ποσό του φε­τι­νού ΕΝΦΙΑ.

Από αύριο αρ­χί­ζει η αντί­στρο­φη μέ­τρη­ση για την εκ­κα­θά­ρι­ση του ΕΝΦΙΑ από την ΑΑΔΕ με τα ρα­βα­σά­κια σε πάνω από 7 εκατ. ιδιο­κτή­τες ακι­νή­των να ανα­μέ­νε­ται να απο­στα­λούν έως τις αρχές Μαρ­τί­ου καθώς στο τέλος του μήνα εκ­πνέ­ει η προ­θε­σμία για την πλη­ρω­μή της 1ης από τις 12 συ­νο­λι­κά μη­νιαί­ες δό­σεις.

Οι φο­ρο­λο­γού­με­νοι θα πρέ­πει να γνω­ρί­σουν ότι για διορ­θώ­σεις λαθών στα στοι­χεία ακι­νή­των θα πρέ­πει να ει­σέλ­θουν στη πλατ­φόρ­μα και να κά­νουν τις ακό­λου­θες κι­νή­σεις:

Επι­λέ­γουν το έτος που θέ­λουν να υπο­βά­λουν Ε9

Επι­λέ­γουν δη­μιουρ­γία δή­λω­σης Ε9 για να προ­βούν στις απα­ραί­τη­τες τρο­πο­ποι­ή­σεις της πε­ριου­σια­κής σας κα­τά­στα­σης

Μπο­ρούν να ει­σα­γά­γουν, με­τα­βάλ­λουν, δια­γρά­ψουν ακί­νη­το των πι­νά­κων 1 (κτί­σμα­τα και οι­κό­πε­δα) και 2 (γή­πε­δα).

Σε πε­ρί­πτω­ση ει­σα­γω­γής ακί­νη­του συ­μπλη­ρώ­νουν όλα τα υπο­χρε­ω­τι­κά πεδία που αφο­ρούν τα πε­ρι­γρα­φι­κά στοι­χεία του ακι­νή­του (τε­τρα­γω­νι­κά μέτρα, είδος εμπράγ­μα­του δι­καιώ­μα­τος, πο­σο­στό συ­νι­διο­κτη­σί­ας κ.τ.λ.)

Εάν με­τα­βά­λουν ακί­νη­το τρο­πο­ποιούν μόνο τα πε­ρι­γρα­φι­κά στοι­χεία για τα οποία απαι­τεί­ται τρο­πο­ποί­η­ση.

Συ­μπλη­ρώ­νουν τον αριθ­μό πα­ρο­χής ρεύ­μα­τος

Για ει­σα­γω­γή/με­τα­βο­λή/δια­γρα­φή ακι­νή­του συ­μπλη­ρώ­νουν τα πεδία που αφο­ρούν στοι­χεία συμ­βο­λαί­ων (αριθ­μός και ημε­ρο­μη­νία συμ­βο­λαί­ου, ΑΦΜ συμ­βο­λαιο­γρά­φου), στοι­χεία δια­θή­κης εφό­σον υπάρ­χει κ.λπ.

Ελέγ­χουν πώς έχει δια­μορ­φω­θεί η νέα πε­ριου­σια­κή τους κα­τά­στα­σης και επι­λέ­γουν ορι­στι­κή υπο­βο­λή της δή­λω­σης Ε9.

Επι­ση­μαί­νε­ται ότι τα λάθη που κο­στί­ζουν ακρι­βά αφο­ρούν τα ακό­λου­θα στοι­χεία:

Βοη­θη­τι­κούς χώ­ρους (απο­θή­κες ή υπό­γεια πάρ­κινγκ) που φο­ρο­λο­γού­νται με έκ­πτω­ση 90%.

Ημι­τε­λή κτί­σμα­τα που έχουν έκ­πτω­ση 60%

Όρο­φοι. Αν δεν ανα­γρά­φε­ται ο όρο­φος εφαρ­μό­ζε­ται ο υψη­λό­τε­ρος συ­ντε­λε­στής ΕΝΦΙΑ για τον 6ο

Εμπράγ­μα­τα δι­καιώ­μα­τα. Μη ανα­γρα­φή ή ανα­γρα­φή λαν­θα­σμέ­νου εί­δους εμπράγ­μα­του δι­καιώ­μα­τος (πλή­ρης, ψιλή κυ­ριό­τη­τα , επι­καρ­πία) το ακί­νη­το θε­ω­ρεί­ται ότι ανή­κει κατά πλήρη κυ­ριό­τη­τα στον φο­ρο­λο­γού­με­νο ο οποί­ος χρε­ώ­νε­ται με το συ­νο­λι­κό ποσό του φόρου.

Πο­σο­στό συ­νι­διο­κτη­σί­ας. Αν δεν έχει δη­λω­θεί για τον υπο­λο­γι­σμό του φόρου λαμ­βά­νε­ται πο­σο­στό συ­νι­διο­κτη­σί­ας 100%.

Έτος άδειας: Ανα­γρα­φή του έτους έκ­δο­σης της οι­κο­δο­μι­κής άδειας του ακι­νή­του και όχι του έτους απο­πε­ρά­τω­σής του. Η πα­λαιό­τη­τα του ακι­νή­του απο­μειώ­νει τη τιμή ζώνης πε­ριο­ρί­ζο­ντας το ύψος του φόρου.

Πηγή: vradiini.gr

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

Ένα πάτημα, χωρίς λογαριασμό. Μία ψήφος ανά συσκευή.

Σχολιασμός άρθρου

Προσθέστε ένα σχόλιο

Εμφανίζεται μετά από έγκριση · το e-mail δεν δημοσιεύεται0 / 2000

Τα σχόλια εκφράζουν τον σχολιαστή, όχι τη Δημοκρατική. Όροι σχολιασμού

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται. Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση· το e-mail δεν δημοσιεύεται.

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει.