Το σαββατοκύριακο 11 και 12 Ιανουαρίου θα επανέλθουν στην αγωνιστική δράση τα τοπικά πρωταθλήματα βόλεϊ της Δωδεκανήσου.
Όπως όλα δείχνουν το συγκεκριμένο διήμερο θα γίνει και η πρεμιέρα του Ανδρικού πρωταθλήματος, στον οποίο θα συμμετάσχουν ο ΠΑΟΚ Ρόδου, ο Α.Ο. Αθλοπαιδιών Κω, ο ΑΕΣΠ Φοίνικας και ο ΑΠΣ Φλόγα.
Φυσικά θα συνεχιστούν τα πρωταθλήματα Γυναικών και Κορασίδων, ενώ πιθανότατα θα οριστούν αναμετρήσεις και για το Εφηβικό πρωτάθλημα.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














