Την Τετάρτη στο Καυτανζόγλειο στάδιο της Θεσσαλονίκης διεξήχθη το μίτινγκ στίβου «Κώστας Σπανίδης» στο οποίο συμμετείχαν οι Ροδίτισσες Λάουρα και Ελιμπιόνα Ζενέγια του Α.Ο. Πυγμή Ευόσμου.
Τα κορίτσια είχαν εξαιρετική παρουσία, καθώς κατέκτησαν τις δύο πρώτες θέσεις στα 400 μέτρα με εμπόδια.
Συγκεκριμένα, η Λάουρα Ζενέγια ήταν η νικήτρια της κούρσας, με χρόνο 59.78 βελτιώνοντας το ατομικό της ρεκόρ που ήταν 59.80, ενώ δεύτερη τερμάτισε η Ελιμπιόνα Ζενέγια με χρόνο 60.26. Την τρίτη θέση κατέκτησε η Κατερίνα Νατσιοπούλου με επίδοση 61.00 στον τελευταίο της αγώνας πριν την Ιερουσαλήμ.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














