Πριν λίγο με ανακοίνωση που εκδόθηκε από τη δημοτική αρχή Καλύμνου έγινε γνωστό ότι ο δήμαρχος Καλυμνίων Δ. Διακομιχάλης διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό.
Οπως αναφέρεται έχει ήπια συμπτώματα και βρίσκεται στο σπίτι του. Να σημειωθεί ότι χθες Κυριακή ο δήμαρχος Καλυμνίων υποδέχθηκε στο γραφείο του τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής κ. Ν. Ανδρουλάκη, ο οποίος επίσης διαγνώστηκε με κορωνοϊό.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













