Δεν θα διεξαχθούν τα παιχνίδια του προσεχούς διημέρου στους παμπαίδες και παγκορασίδες, αφού οι περισσότερες ομάδες δεν έχουν στα χέρια τους, δελτία αθλητών και αθλητριών. Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Τ.Ε. Ε.Ο.Κ.: ”Μετά από απόφαση του αντιπροέδρου της Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου Μιχάλη Μπάρδου αναβάλλονται όλα τα παιχνίδια που είχαν προγραμματιστεί το προσεχές σαββατοκύριακο για τα πρωταθλήματα παμπαίδων και παγκορασίδων. Κι αυτό διότι οι ομάδες δεν έχουν πάρει όλα τα δελτία αθλουμένων μελών. Όλα τα παιχνίδια για το διήμερο 16 και 17 Οκτωβρίου αναβάλλονται και θα επαναοριστούν σε διαφορετικές ημερομηνίες”.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














