Όπως είχε γράψει η «δσπορ», την Τρίτη 22 Δεκεμβρίου είχε προγραμματιστεί συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Super League 2- Football League, με σημαντικά θέματα στην ημερήσια διάταξη, όπως το τηλεοπτικό συμβόλαιο και η έναρξη του πρωταθλήματος της S.L.2.
Η συνεδρίαση επισημοποιήθηκε και θα ξεκινήσει στις 13:00, όπως ενημέρωσε η λίγκα με την ακόλουθη ανακοίνωση:
«Σας γνωρίζουμε ότι την Τρίτη 22 Δεκεμβρίου και ώρα 13:00 θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Super League 2 – Football League, μέσω τηλεδιάσκεψης, με θέματα ημερήσιας διάταξης τα εξής:
Ενημέρωση για τη συνάντηση με την ΕΡΤ που αφορούσε στην παραχώρηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων.
Έναρξη πρωταθλήματος.
Ασφάλιση ποδοσφαιριστών.
Διάφορα θέματα».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















