Πριν από λίγη ώρα έγινε γνωστό από τον ΕΟΔΥ πως ένας Ελβετός επισκέπτης βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό, μετά το τεστ που του έγινε στο Αεροδρόμιο της Αθήνας, ο οποίος έφτασε στην Κάλυμνο χθες το βράδυ.
Σε “καραντίνα” βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο ξενοδοχείο – covid στην Κάλυμνο και φυσικά θα ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία από το κλιμάκιο του ΕΟΔΥ στο νησί, καθώς ο επισκέπτης είναι από χθες στην Κάλυμνο και φυσικά δεν γνώριζε πως είναι θετικός στον κορωνοϊό, καθώς ήταν ασυμπτωματικός.
Πηγή: palmostiskalymnou.blogspot.com
Θανάσης Αθανασίου
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















