Αθλητικά

Ήττα για την Καλλιθέα στα Μελίσσια!

ΒΑΟΛ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΜΠΑΣΚΕΤ

Παρά τη σημαντική προσπάθεια που έκανε (αν και ταξίδεψε με οκτώ παίκτες), η Καλλιθέα ηττήθηκε στα Μελίσσια με 76-62 από τον τοπικό Κ.Α.Ο.Μ. Οι Ροδίτες πάλεψαν φιλότιμα, αλλά συνάντησαν εχθρική διαιτησία και γνώρισαν την 17η ήττα τους στον 2ο όμιλο νότου της Γ’ Εθνικής. Η Καλλιθέα ταξίδεψε με οκτώ παίκτες στην Αθήνα και μάλιστα οι διαιτητές απέβαλαν με ντισκαλιφιέ τους Γυφτάκη και Ματσαμά, με αποτέλεσμα να μείνει μ’ έναν παίκτη στον πάγκο της. Παρά το γεγονός ότι οι Ροδίτες βρέθηκαν ακόμη και στο -22 (62-40), το πάλεψαν μέχρι το τέλος και ροκάνισαν τη διαφορά (65-55) απέναντι στον πρωτοπόρο Κ.Α.Ο. Μελισσίων, ο οποίος πήρε τελικά τη νίκη.
Τα δεκάλεπτα ήταν: 15-10, 42-31(ημ.), 62-44, 76-62
Διαιτητές: Κατσαπρακάκης- Σκανδαλάκης
Κ.Α.Ο. ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ (Δάγλας): Κυπαρίσης 5(1), Στεργίου 8(2), Γεραμάνης 1, Οικονομόπουλος 15(1), Λέπουρης 2, Κοντός 6, Σωφρονάς 13(3), Ζήρος, Ηλιόπουλος Δ. 2, Τρίχας 4, Καραχάλιος 8(1), Καραβανάς 12
ΚΑΛΛΙΘΕΑ (Θεοδοσίου): Ματσαμάς 3, Κανύχης 9, Παναγιωταράκος 9, Γυφτάκης 3(1), Μπίλλιας, Παρδάκας 20, Σκορδάλης 12(2), Εκινέ 6

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.