Ο Γ.Σ. Διαγόρας στέφθηκε πρωταθλητής Δωδεκανήσου στο γυναικείο πρωτάθλημα της Δωδεκανήσου, κερδίζοντας τη σειρά των τελικών με τον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος. Ο Γ.Σ. Διαγόρας θα διεκδικήσει την άνοδο του στον όμιλο νότου της Α2 Κατηγορίας, μέσω των αγώνων μπαράζ που θα διεξαχθούν από 26 έως 30 Ιουνίου στην Αθήνα. Παρά την ήττα χθες με 50-48, οι ”κυανέρυθρες” πήραν τον τίτλο, υπερασπιζόμενες το +6 του πρώτου τελικού.
(2ος ΤΕΛΙΚΟΣ)
Γ.Σ. Διαγόρας- Γ.Α.Σ. Ιάλυσος 48-50
1ος ΤΕΛΙΚΟΣ
Γ.Α.Σ. Ιάλυσος- Γ.Σ. Διαγόρας 36-42
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















