Δύο νέες δικηγόροι και συγκεκριμένα οι κ.κ. Βαλσαμούλα Διάκου του Αναστασίου και Στεφανία Κουλουμπρή του Αναστασίου, ορκίστηκαν χθες ενώπιον του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ρόδου και αναλαμβάνουν καθήκοντα στο Πρωτοδικείο Ρόδου.
Η «δημοκρατική» τούς εύχεται καλή σταδιοδρομία.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















