Πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας η κλήρωση της β’ φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος που θα συμμετέχουν μόνο οι Κυπελλούχοι των Ενώσεων που προκρίθηκαν από την α’ φάση της διοργάνωσης.
Οι αγώνες θα πραγματοποιηθούν στις 5 Σεπτεμβρίου, αναλυτικά όλα τα ζευγάρια:
Α’ ζώνης:
Αναγέννηση Πλαγιάς – Θεσπρωτός
Μέγας Αλέξανδρος Τρικάλων – Γιαννιτσά
Ερμής Αμυνταίου – Οικονόμος Τσαριτσάνης
Χωρίς αγώνα προκρίνονται οι:
Απόλλωνας Παραλιμνίου
Άρης Αβάτου
Νίκη Βόλου
Τηλυκράτης Λευκάδας
Β’ ζώνης:
ΔΙ.ΑΣ. – με το νικητή του Διαγόρας Βραχνέικων – Αιολικός
Επισκοπή – Παλληξουριακός
Στην Γ’ φάση χωρίς να αγωνιστούν προκρίθηκαν οι:
Ο.Φ Ιεράπετρας
Ερμιονίδα
Κόρινθος 2006
Θύελλα Καμαρίου
Νικητής του αγώνα, Κιθαίρων Καπαρελίου – Πανσαμιακός
Εθνικός Πειραιά
Οι νικητές των αγώνων που θα πραγματοποιηθούν στις 5 Σεπτεμβρίου μαζί με αυτούς που πέρασαν στην επόμενη φάση χωρίς να αγωνιστούν, θα αντιμετωπίσουν στην έδρα τους στον επόμενο γύρο ομάδες της Football League.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













