Στην επέκταση της συνεργασίας του με ακόμα τρεις ποδοσφαιριστές του υπάρχοντος ρόστερ, προχώρησε ο Άρης Αρχαγγέλου ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Ο λόγος για τους Μιχάλη Βαρέλη, Δημήτρη Χατζηνικόλα και Στέλιο Σακελλάρη, επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ της «δσπορ» για τους δύο πρώτους.
Οι «κιτρινόμαυροι» επισημοποίησαν την ανανέωση των συμβολαίων των τριών ποδοσφαιριστών, με την ακόλουθη ανακοίνωση:
«Ο Γ. Φ. Σ. Άρης Αρχαγγέλου ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τους ποδοσφαιριστές Μιχάλη Βαρέλη, Στέλιο Σακελλάρη και Δημήτρη Χατζηνικόλα.
Τους ευχόμαστε να είναι υγιείς και να πραγματοποιήσουν τους στόχους τους με την ομάδα».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















