Σε αυτό το πάρκο της Disney δεν ακούγονται χαρούμενες φωνές παιδιών που απολαμβάνουν τα παιχνίδια, νερά να τρέχουν στις νεροτσουλήθρες, η ευχάριστη βαβούρα ανθρώπων που διασκεδάζουν.
Σε αυτό το πάρκο βασιλεύει η σιωπή, καθώς παραμένει εγκαταλελειμμένο και έρημο εδώ και 15 χρόνια.
Ο φωτογράφος Seph Lawless, σύμφωνα με τη Daily Mail, έχει πλέον απαγορευτικό εισόδου στο Disney World ακριβώς λόγω των παρακάτω φωτογραφιών που ο ίδιος τράβηξε, με τη φύση να έχει ανακαταλάβει τις τσουλήθρες κι άλλες εγκαταστάσεις που έχουν πια εγκαταλειφθεί.
Διαβάστε ολόκληρο το θέμα και δείτε τις φωτογραφίες στο newsbeast.gr
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














