Ειδήσεις

«Πού το κακό που προπαγανδίζουμε το «όχι» στο υπουργείο Υγείας;» λέει ο υπουργός

Κουρουμπλής

«Ε, και λοιπόν πού το κακό με το mail που στείλαμε;» αναρωτήθηκε το πρωί της Πέμπτης ο υπουργός Υγείας Παναγιώτης Κουρουμπλής απαντώντας με τον τρόπο αυτό στην αποκάλυψη ότι με έγγραφο του ο γενικός γραμματέας Υγείας το οποίο έφυγε σε σειρά άλλων γενικών γραμματέων της κυβέρνησης, υπουργών, στελεχών του Μαξίμου και διοικητικών στελεχών του Δημοσίου, καλεί ανοικτά σε «ΟΧΙ». με κείμενο που τιτλοφορείται «γιατί λέμε ΟΧΙ στο τελεσίγραφο των θεσμών».

«Δεν χρεώσαμε τίποτα, ούτε επιβαρύναμε το υπουργείο, ούτε στείλαμε φακέλους» συνέχισε τη λογική του ο κ. Κουρουμπλής προσθέτοντας προς υπεράσπισή του το επιχείρημα ότι «το πολιτικό σύστημα παίρνει θέση».

Επιτέθηκε, μάλιστα, στους δημοσιογράφους στην πρωινή εκπομπή του MEGA, όπου και βρέθηκε, λέγοντας ότι «με εγκαλείτε για το mail της προπαγάνδας αλλά δεν λέτε τίποτα για οσα συμβαίνουν στο ΚΕΕΛΠΝΟ».

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.