Συγχαρητήρια στον αστυνομικό υποδιευθυντή, ο οποίος πριν από λίγες ημέρες «αντιμετώπισε» την πρόεδρο της Βουλής, Ζωή Κωνσταντοπούλου, έξω από τη Βουλή, κατά τη διάρκεια πορείας εργαζομένων στον χώρο της Υγείας, έδωσς ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Πανούσης, για την έντιμη, όπως είπε, ψύχραιμη, αξιοπρεπή και νόμιμη στάση του.
Σύμφωνα με όσα μετέδωσε το Mega, ο υπουργός έδωσε επικοινώνησε με τον αξιωματικό της ΕΛΑΣ και του έδωσε συγχαρητήρια για την «έντιμη, ψύχραιμη, αξιοπρεπή και νόμιμη στάση του».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)














Η μαυρη αρκουδα της Ελλαδας εχει για καλα καβαλησει το καλαμι και θελει ψυχολογο.