Τοπικές Ειδήσεις

Το 60% των τουριστών του 2019 μπορεί να δεχθεί η Ρόδος το 2021

Εως και το 60% των ξένων επισκεπτών που δέχθηκε το 2019, μπορεί να φιλοξενήσει η Ρόδος το 2021, σύμφωνα με δηλώσεις του αντιδημάρχου Τουρισμού, Κώστα Ταρασλιά.
Σε περίπτωση που τεθεί υπό έλεγχο η πανδημία και εξελιχθούν ομαλά οι εμβολιασμοί κατά του Covid-19 αναμένεται να ενισχυθούν οι τουριστικές ροές, σύμφωνα με τον κ. Ταρασλιά, ο οποίος δήλωσε συγκεκριμένα τα εξής:
«Από τα μηνύματα που λαμβάνουμε μέχρι στιγμής από διάφορες πηγές και γνωρίζοντας ότι οι εμβολιασμοί κατά του κορωνοϊού θα λειτουργήσουν θετικά στις μετακινήσεις, θέτουμε ως στόχο το 60% των αφίξεων σε σύγκριση με το 2019. Είναι ένας εφικτός στόχος, εάν βέβαια δεν υπάρξουν εξελίξεις γύρω από την πανδημία που θα ανατρέψουν κάθε πρόβλεψη».
Το 2020 μπορεί να ήταν μία χρονιά με πολλές προκλήσεις και δυσκολίες, υπήρξαν όμως και θετικές εξελίξεις, όπως η συνεργασία όλων των αρμόδιων φορέων για την κοινή εκπροσώπηση του προορισμού στις διεθνείς αγορές.
«Η χρονιά που πέρασε, δοκίμασε όλες μας τις πτυχές της οικονομικής και κοινωνικής ζωής του τόπου… Η αποτίμηση όλης αυτής της πορείας, ήταν θετική. Ν
αι μεν, δεν μπορέσαμε να έχουμε το οικονομικό όφελος των προηγούμενων χρόνων, όμως το 2020 μας βρήκε ενωμένους. Επιτέλους, όλοι όσοι ασχολούμαστε με τον τουρισμό, λειτουργήσαμε συντονισμένα, σχεδιάσαμε το 2021 και τις επόμενες χρονιές, τη μετάβασή μας σε μία νέα εποχή στην οποία επαναπροσδιορίζουμε το brand name της Ρόδου και τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε τους δυνητικούς μας πελάτες.
Η συνεργασία και η κοινή αυτή στόχευση, μάς χαρίζουν αισιοδοξία για το μέλλον, ότι θα ξανακερδίσουμε το χαμένο έδαφος και ότι μελλοντικά η Ρόδος θα καταστεί πραγματικά το διαμάντι της Μεσογείου», ανέφερε ο αντιδήμαρχος τουρισμού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει εγκριθεί από τον ΕΟΤ το ετήσιο πρόγραμμα διαμόρφωσης τουριστικής εμπειρίας και προβολής του Δήμου Ρόδου. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής και διαμόρφωσης της τουριστικής εμπειρίας, το οποίο δίνει έμφαση στις νέες τεχνολογίες, στο διαδίκτυο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά πρωτίστως στις συνέργειες.
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα το οποίο κινείται γύρω από δύο βασικούς άξονες (άξονας της ανάπτυξης τουριστικής εμπειρίας/άξονας τουριστικής προβολής και επικοινωνίας), που περιλαμβάνουν στοχευμένες δράσεις, όπως δημιουργία Ε-Tourist Kiosk, εφαρμογή περιήγησης για έξυπνες συσκευές, εφαρμογή ανακάλυψης προορισμού – Treasure Hunt, ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, σύσταση γραφείου Wedding Tourism, τουριστικό Branding, Marketing & Destination Planning, εξειδικευμένες προσφερόμενες υπηρεσίες και ειδικές δράσεις προβολής, διοργάνωση press και fam trips, δημιουργία Τουριστικού Portal για τη Ρόδο κλπ. Ήδη από τις πρώτες μέρες του νέου έτους θα τεθούν σε εφαρμογή οι πρώτες δράσεις που περιλαμβάνει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του δήμου Ρόδου.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου