Ρεπορτάζ

My Market: Πώς έκαναν την κρίση ευκαιρία

Η αγορά των σούπερ μάρκετ βρίσκεται σε μια μεταβατική καμπή. Εξαγορές συγχωνεύσεις και αναδιάρθρωση δικτύων σχηματοποιούν τα νέα δεδομένα. Συγχρόνως, οι αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών επιβάλει αναπροσαρμογή ακόμα στην επιλογή των προσφορών αλλά και της τιμολογιακής πολιτικής.

Μια λαϊκή ρήση λέει: «ο καλός καπετάνιος στην κρίση φαίνεται». Το 2016 ήταν μια χρονιά προκλήσεων, καθώς ολοκληρώθηκαν 60 περίπου ανακαινίσεις, ενώ μέσα στο 2017 θα ολοκληρωθούν άλλες 45 και θα εγκαινιαστούν και δέκα νέα σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα.

Τη χρονιά που πέρασε η My Μarket επένδυσε στις ανακαινίσεις των καταστημάτων, στην εκπαίδευση χιλιάδων ανθρώπων που υποδέχθηκε στον οργανισμό και έδωσε έμφαση τόσο στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της σε όλα τα επίπεδα όσο και στις συνεχείς προσφορές και χαμηλές τιμές προς όφελος των καταναλωτών.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι καταναλωτές «επιβραβεύουν» τα  My Market, εκτιμώντας τον τρόπο που χειρίστηκαν την εξαγορά της Βερόπουλος. Οι καταναλωτές στηρίζουν με τις αγορές που ακολουθούν τις αρχές του ηθικού επιχειρείν, που σέβονται τους εργαζόμενους, τους προμηθευτές και τους ίδιους με τις πραγματικές καθημερινές προσφορές στο ράφι.

Ενδεικτικό των παραπάνω είναι ότι στο τέλος του 2015 η εταιρεία αριθμούσε περίπου 4.500 εργαζομένους, αριθμός που διπλασιάστηκε μετά την εξαγορά της Βερόπουλος. Σήμερα το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας αριθμεί 10.495 άτομα καθώς διασφαλίστηκαν όλες οι θέσεις της Βερόπουλος, ενώ κατά τη διάρκεια του 2016 πραγματοποιήθηκαν 1.663 προσλήψεις. Τελικά στα My Market «υπάρχει καλός καπετάνιος».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου