Ρεπορτάζ

Ερευνα για δύο νέες υποθέσεις τηλεφωνικής απάτης με δέλεαρ το επίδομα «Μarketpass»

Δύο νέες υποθέσεις τηλεφωνικής απάτης με δέλεαρ το επίδομα «Μarketpass» με θύματα τρεις υπηκόους Αλβανίας αποτελούν αντικείμενο έρευνας των αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρόδου.
Πιο συγκεκριμένα, ένας 37χρονος υπήκοος Αλβανίας κατήγγειλε στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρόδου την 28η Αυγούστου 2023 ότι δέχτηκε κλήση από ελληνικό αριθμό κινητής τηλεφωνίας και συνομίλησε με άγνωστο δράστη ο οποίος συστήθηκε ως λογιστής.
Του ανέφερε ότι δικαιούται το επίδομα «Marketpass» και για το λόγο αυτό του ζήτησε να ακολουθήσει μια διαδικασία προκειμένου να το λάβει. Οταν ολοκληρώθηκε η διαδικασία διαπίστωσε ότι είχε πραγματοποιήσει από τον λογαριασμό του μία μεταφορά του χρηματικού ποσού των 950 ευρώ.
Συνδέθηκε με την ηλεκτρονική του τραπεζική και αντιλήφθηκε την απάτη.
Πραγματοποίησε αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγών προς την τράπεζα και αναμένει απάντηση.
– Την ίδια ημέρα καταγγέλθηκε από δύο Αλβανούς υπηκόους ηλικίας 40 και 50 ετών, ότι την 25η Αυγούστου 2023 και ώρα 14:30 ο πρώτος δέχθηκε κλήση από ελληνική τηλεφωνική σύνδεση και συνομίλησε με άγνωστο δράστη ο οποίος συστήθηκε ως λογιστής. Του ανέφερε ότι δικαιούται το επίδομα «Marketpass» κι ότι έπρεπε να ακολουθήσει μια διαδικασία για να το λάβει.
Επειδή δεν είχε μαζί του την χρεωστική του κάρτα πραγματοποίησε τις καταθέσεις που του ζητήθηκαν από κάρτα με δικαιούχο τη σύζυγό του δεύτερου μία μεταφορά του χρηματικού ποσού των 2.900 ευρώ και μια μεταφορά του χρηματικού ποσού των 1.900 ευρώ. Κατόπιν τούτου αντιλήφθηκαν την απάτη.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου