Ώρα για κούπα… Το προσεχές Σάββατο στις 20:00 θα διεξαχθεί ο τελικός του κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα στον Γ.Σ. Δωδεκάνησος και τον Άτλαντα Αθηνών. Ο τελικός ορίστηκε στο κλειστό γυμναστήριο του Καρπενησίου και η ροδίτικη ομάδα είναι αποφασισμένη να κατακτήσει το τρόπαιο στην πρωτεύουσα της Ευρυτανίας. Μετά το χαμένο τελικό στο φάιναλ-φορ του πρωταθλήματος και τη δεύτερη θέση στην Ελλάδα, ο Γ.Σ. Δωδεκάνησος έχει πεισμώσει και θέλει να πάρει το κύπελλο Ελλάδας στο Καρπενήσι. Η προετοιμασία της ομάδας μας έχει ξεκινήσει και η αποστολή θα αναχωρήσει την Παρασκευή για την Αθήνα, ενώ στη συνέχεια θα μεταβεί οδικώς στο Καρπενήσι.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















