Για παραβάσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος, λειτουργία καταστήματος χωρίς άδεια, παραβίαση σφράγισης καταστήματος και για μεταβολή αιγιαλού συνελήφθη χθες γι ακόμη μια φορά ο ιδιοκτήτης καντίνας στην παραλία των γυμνιστών.
Ο κατηγορούμενος οδηγήθηκε ενώπιον του αυτοφώρου. Η εκδίκαση της υπόθεσης αναβλήθηκε για την 9η Σεπτεμβρίου 2014.
Για το ίδιο ζήτημα έχει βρεθεί αντιμέτωπος με δίμηνη αργία από τα καθήκοντα του ο αδελφός του κατηγορούμενου, αντιδήμαρχος.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














