Τις σκέψεις τους πάνω σε ένα δοκίμιο του Ι.Μ Παναγιωτόπουλου για την «ανθρωπιά», ανέπτυξαν οι μαθητές που εξετάστηκαν χθες στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, με το οποίο άρχισε ο μαραθώνιος των Πανελλαδικών.

Οι περισσότεροι υποψήφιοι εκτίμησαν πως το θέμα στο οποίο κλήθηκαν να διαγωνιστούν ήταν σχετικά εύκολο και θα μπορούσε να αναπτυχθεί και από όσους δεν είχαν διαβάσει καλά.

Ομιλώντας στη «δ», οι μαθητές, στάθηκαν ιδιαίτερα στην έλλειψη ανθρωπιάς και στην ανάγκη να δημιουργηθούν δίκτυα στήριξης των αδυνάτων τη στιγμή που η κρίση δεν έχει ξεπεραστεί.
«Οι εξετάσεις πήγαν πολύ καλά. Τα θέματα δόθηκαν κανονικά στους εξεταζόμενους και δεν παρουσιάστηκαν προβλήματα», δήλωσε στη «δ» ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Γιάννης Παπαδομαρκάκης.

Στο θέμα της Νεοελληνικής Γλώσσας, όπως δήλωσε ο κ. Παπαδομαρκάκης, διαγωνίστηκαν 1.317 υποψήφιοι και 48 με δυσλεξία, ενώ απουσίασαν 37 υποψήφιοι.
«Το θέμα ήταν σχετικά εύκολο και οι υποψήφιοι δεν συνάντησαν ιδιαίτερα προβλήματα στην ανάπτυξή του», τόνισε ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
«Το θέμα που μας δόθηκε για να αναπτύξουμε ήταν σχετικά εύκολο. Εκτιμώ πως είναι επίκαιρο με όλα όσα έχουν συμβεί εξαιτίας της κρίσης», δήλωσε η κ. Εμινέ Μεχμέτ, που ακολούθησε την Τεχνολογική Κατεύθυνση στο 1ο Λύκειο Ρόδου.
«Εύκολο και επίκαιρο εξαιτίας της κρίσης», χαρακτήρισε το θέμα στο οποίο διαγωνίστηκε και η κ. Ε. Αναμουρλή που ακολούθησε την Θεωρητική Κατεύθυνση στο 1ο Λύκειο Ρόδου.

«Το σχολείο πρέπει να είναι ένας φορέας κοινωνικοποίησης για τους μαθητές. Επιβάλλεται όλοι μαζί να αντιμετωπίσουμε την κρίση, όχι ατομικά αλλά κοινωνικά», δήλωσε ο υποψήφιος κ. Μανώλης Κώτης που ακολούθησε την θεωρητική κατεύθυνση στο 1ο Λύκειο.

«Το θέμα ήταν σχετικά εύκολο και μπορούσε να αναπτυχθεί χωρίς προβλήματα απ’ όλους τους υποψηφίους. Δεν δημιούργησαν δυσκολίες και τα ερωτήματα», δήλωσε ο κ. Γιάννης Αθανασιάδης, που φοίτησε στο νυκτερινό λύκειο.

«Βατό» χαρακτήρισε το θέμα και η κ. Μαρία Χατζήνα, που ακολούθησε την Θεωρητική κατεύθυνση στο 1ο Λύκειο Ρόδου.
«Το θέμα στο οποίο κληθήκαμε να διαγωνιστούμε ήταν πολύ επίκαιρο εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Λίγοι βοηθούν το συνάνθρωπό τους και κάτι θα πρέπει να γίνει. Οι νέοι μπορούν να αναλάβουν πρωτοβουλίες», δήλωσε ο υποψήφιος κ. Αλέξανδρος Βασιλειάδης, που ακολούθησε την τεχνολογική κατεύθυνση στο 3ο Λύκειο Ρόδου.

«Εύκολο και επίκαιρο ήταν το θέμα στο οποίο κληθήκαμε να διαγωνιστούμε. Δεν υπάρχει ανθρωπιά στη σημερινή εποχή. Η κρίση μας έχει κάνει όλους πιο σκληρούς και ο καθένας ενδιαφέρεται μόνο για τον εαυτό του. Εμείς οι νέοι θα πρέπει να πάψουμε να αναζητούμε την ευτυχία στα υλικά αγαθά», δήλωσε ο υποψήφιος κ. Αλέξης Παπαβασιλείου, που ακολούθησε την τεχνολογική κατεύθυνση στο 3ο Λύκειο.
«Κληθήκαμε να γράψουμε για την ανθρωπιά. Το θέμα ήταν επίκαιρο και γνωστό. Ο κάθε υποψήφιος μπορούσε να αντλήσει πληροφορίες από την καθημερινότητα και να γράψει για διάφορα ζητήματα και για το ρατσισμό», δήλωσε η υποψήφια κ. Εμμανουέλα Σ., που ακολούθησε την τεχνολογική κατεύθυνση στο 3 Λύκειο.
«Το θέμα ήταν βατό. Δεν δυσκολεύθηκα να συμπληρώσω τις απαντήσεις», δήλωσε ο υποψήφιος κ. Γιώργος Παρασκουλάκης, που ακολούθησε την θετική κατεύθυνση στο 3ο Λύκειο.

«Δεν δυσκολεύθηκα να απαντήσω στα ερωτήματα. Ήταν επίκαιρο το θέμα και μπόρεσαν να το αναπτύξουν και εκείνοι που δεν προετοιμάστηκαν καλά», δήλωσε η υποψήφια κ. Ε.Κ. που φοίτησε στο 3ο Λύκειο.
«Κληθήκαμε να γράψουμε για την ανθρωπιά. Ήταν βατό το θέμα. Είναι καλή αφορμή να ευαισθητοποιηθεί και η κοινωνία στα ζητήματα αυτά. Πρακτικά δεν βλέπω δράσεις παρά μόνο από οργανώσεις, όπως ο Ερυθρός Σταυρός. Δεν θα πρέπει όμως να τα περιμένουμε όλα από τους συγκεκριμένους φορείς», δήλωσε ο υποψήφιος Κωνσταντίνος Στελλάς, που ακολούθησε την Τεχνολογική Κατεύθυνση στο 3ο Λύκειο.

«Δεν ήταν δύσκολο το θέμα στο οποίο κληθήκαμε να διαγωνιστούμε. Μπορούσαν όλοι να το αναπτύξουν σχετικά εύκολα», δήλωσε ο υποψήφιος κ. Φώτης Καστρινός, που φοίτησε στο 2ο Λύκειο Ρόδου.

«Γράψαμε για την ανθρωπιά. Πραγματικά μας έτυχε ένα θέμα που το γνωρίζαμε. Πιστεύω πως όλοι απέδωσαν καλά το κείμενο», δήλωσε ο υποψήφιος κ. Μιχάλης Χατζημανώλης, που φοίτησε στο 2ο Λύκειο και ακολούθησε την θεωρητική κατεύθυνση.

«Δεν μπορώ να χαρακτηρίσω δύσκολο το θέμα. Ήταν βατό. Το κείμενο δεν παρουσίασε ιδιαίτερα προβλήματα. Και στις ασκήσεις πιστεύω πως τα πήγαν καλά οι περισσότεροι μαθητές», δήλωσε ο υποψήφιος κ. Σπύρος Κούτσιας, που ακολούθησε την τεχνολογική κατεύθυνση στο 2ο Λύκειο.
«Το θέμα ήταν εύκολο και δεν μας δυσκόλεψε. Μπορούσαν να γράψουν και όσοι δεν είχαν διαβάσει», δήλωσε ο υποψήφιος κ. Κυριάκος Δημητράκης, που φοίτησε στο 2ο Λύκειο Ρόδου.

«Διαγωνιστήκαμε με θέμα την ανθρωπιά. Δεν δυσκολευθήκαμε γιατί το ζήτημα ήταν εξαιρετικά επίκαιρο εξαιτίας της κρίσης που έχει φέρει σε δύσκολη θέση αρκετούς ανθρώπους», δήλωσε ο υποψήφιος κ. Κωνσταντίνος Φλοσκάκης, που ακολούθησε την τεχνολογική κατεύθυνση στο 2ο Λύκειο.
«Γράψαμε για το έλλειμμα της ανθρωπιάς στη σημερινή εποχή. Το θέμα ήταν επίκαιρο», δήλωσε η υποψήφια κ. Αλεξιόπη Σαρδέλη, που φοίτησε στο 2ο Λύκειο και ακολούθησε τη θεωρητική κατεύθυνση.
«Δεν ήταν δύσκολο το θέμα και δεν μας δυσκόλεψε καθόλου», δήλωσε η υποψήφια κ. Λίνα Πανάγου που ακολούθησε τη θετική κατεύθυνση στο 2ο Λύκειο.

«Δεν δυσκολεύθηκα με το θέμα που μας δόθηκε να αναπτύξουμε. Θεωρώ πως μπορούσαν να γράψουν και όσοι δεν είχαν μελετήσει καλά. Σε κάποιους τομείς εκτιμώ πως έχουμε έλλειψη ανθρωπιάς», δήλωσε ο υποψήφιος κ. Θωμάς Βεργωτής, που ακολούθησε την τεχνολογική κατεύθυνση στο 2ο Λύκειο Ρόδου.
«Ήταν σχετικά εύκολο το θέμα στο οποίο διαγωνίστηκα. Πιστεύω πως τα πήγα καλά. Έγραψαν και όσοι δεν είχαν προετοιμαστεί», δήλωσε ο υποψήφιος κ. Ηλίας Χαντάντ, που φοίτησε στο 2ο Λύκειο Ρόδου και ακολούθησε την τεχνολογική κατεύθυνση.

Στις εξετάσεις λαμβάνουν μέρος σε όλη τη χώρα 105.000 υποψήφιοι που διεκδικούν μία από τις 70.305 θέσεις στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της χώρας.
Οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων θα αρχίσουν στις 21 Ιουνίου, ενώ οι εξετάσεις για τους υποψήφιους των ΤΕΦΑΑ θα πραγματοποιηθούν, από τις 23 Ιουνίου έως τις 4 Ιουλίου.
Στα μέσα Ιουνίου οι υποψήφιοι θα πρέπει να προσέλθουν στα σχολεία τους, όπου υπέβαλαν την αίτηση – δήλωση του Φεβρουαρίου για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας, τον οποίο θα χρησιμοποιήσουν κατά την ηλεκτρονική υποβολή του μηχανογραφικού τους δελτίου.

Φωτορεπορτάζ:

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ