Αθλητικά

Ορφέας: «Ερυθρόλευκος» ο Προσμίτης

ΟΡΦΕΑΣ

Στην περαιτέρω ενίσχυση του έμψυχου δυναμικού του, ενόψει του νέου πρωταθλήματος της Α’ Κατηγορίας, προχώρησε ο Ορφέας.
Οι «ερυθρόλευκοι» της πόλης μας απέκτησαν τον αμυντικό Άγγελο Προσμίτη, προκειμένου ο προπονητής Γρηγόρης Σαρρής να έχει ακόμα μία λύση στην διάθεσή του για την σεζόν 2018-2019.
Ο ποδοσφαιριστής την περασμένη σεζόν αγωνίστηκε στην ομάδα του Α.Ο. Θύελλα Βασιλή στα τοπικά πρωταθλήματα της Λάρισας, ενώ δεν είναι άγνωστος στο νησί μας, καθώς στο παρελθόν έχει φορέσει τις φανέλες του Ευαγόρα και των Ιπποτών.
Οι «ερυθρόλευκοι» επισημοποίησαν την απόκτησή του με την ακόλουθη ανακοίνωση:
« Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Άγγελου Προσμίτη.
Ο αθλητής αγωνίζεται στην αμυντική γραμμή και την περασμένη σεζόν φόρεσε την φανέλα του Α.Ο. Θύελλα Βασιλή στα τοπικά πρωταθλήματα της ΕΠΣ Λάρισας.
Το καλωσορίζουμε στην ομάδα μας και του ευχόμαστε καλή ποδοσφαιρική σεζόν, με υγεία».
Τέλος, να αναφέρουμε ότι η προετοιμασία του Ορφέα συνεχίζεται κανονικά και το Σάββατο οι «ερυθρόλευκοι» θα δώσουν φιλικό παιχνίδι, στις 18:30 στο γήπεδο Κοσκινού, με αντίπαλο τον τοπικό Διγενή.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.