Σαρώνει η πανδημία στην Ινδία. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, επιβεβαιώθηκαν εργαστηριακά 314.835 κρούσματα κορωνοϊού, τη στιγμή που τα νοσοκομεία στο Νέο Δελχί είναι αντιμέτωπα με τεράστιες ελλείψεις οξυγόνου. Η Ινδία είναι μία από τους τρεις μεγαλύτερους παραγωγούς υγρού οξυγόνου στον κόσμο και οι πολίτες της πεθαίνουν από ασφυξία μετά την έξαρση της νέας μετάλλαξης διότι δεν έχουν αρκετές φιάλες για να βάλουν το οξυγόνο αυτής της παραγωγής. Αυτό κι αν είναι τραγική ειρωνεία.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















