Ανάμεσα στις φωτογραφίες από την Κυριακή το βράδυ, ήταν κάποιες με υποψηφίους και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, να ανεβαίνουν τα σκαλιά της Περιφέρειας, όπου τους υποδέχθηκε ο Περιφερειάρχης.
Θα ήθελα να ήταν εδώ όλοι οι βουλευτές είπε ο Περιφερειάρχης.
Κι εμείς να συμπληρώσω…
Πολιτικός πολιτισμός; Τυπική κίνηση ;
Μα το αυτονόητο!
΄Ασχετα εάν το κάνουν πολύπλοκο άγραφοι κανόνες των κομμάτων που λένε δεν έχουμε πολλά-πολλά με… ανθρώπους που δεν είναι «δικοί» μας.
Μια ωραία εικόνα, που έκλεισε την γιορτή της Δημοκρατίας και που καλό θα ήταν να μην παραμείνει μαγική.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














