Μπορεί το πρωτάθλημα της Β’ Κατηγορίας στον όμιλο Νήσων να βρίσκεται σε εξέλιξη, ωστόσο, τώρα ο Ξάνθος Πάτμου ανακοίνωσε τις μετεγγραφές που ολοκλήρωσε για την ενίσχυση του έμψυχου δυναμικού του.
Ο σύλλογος απέκτησε συνολικά επτά ποδοσφαιριστές, έξι από την ομάδα της Α.Ε. Λέρου και έναν από τον Α.Ο. Λειψών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση που εκδόθηκε:
«Ο Ξάνθος Πάτμου καλωσορίζει και επίσημα στην ομάδα τους ποδοσφαιριστές: Δράκο Γιώργο (Α.Ε Λέρου), Μάνη Σταύρο, Σκλαβούνο Ραφαήλ, Γρύλλη Παντελή, Γρύλλη Γιώργο, Λουλλά Βασίλη και Καΐρη Βαγγέλη (Α.Ο Λειψών) και τους εύχεται μια καλή σεζόν χωρίς τραυματισμούς».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














