Θα ήθελα να εκφράσω δημόσια τις ευχαριστίες μου προς τον κ. Φίλιππο Καμπούρη για τη δωρεά του στο Δήμο Ρόδου οκτώ πινάκων με φωτογραφίες της Ρόδου, οι οποίοι διακοσμούν το ισόγειο του Δημαρχιακού Μεγάρου.
Με εκτίμηση,
Ιωάννης Δ. Καμπούρης
Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Διοικητικής Εξυπηρέτησης του Πολίτη, και Ηλεκτρ. Διακυβέρνησης Δήμου Ρόδου
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













