Μεγάλη συμμετοχή φορέων και εθελοντών είχε η πρωτοβουλία της Διεύθυνσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου Ρόδου για το καθαρισμό του πάρκου Οδικής Κυκλοφορίας του Σαν Φραγκίσκου τις Παρασκευές 17 & 24 Ιανουαρίου. Στόχος της διεύθυνσης η επαναλειτουργία του πάρκου, ώστε οι μαθητές του νησιού να έχουν την ευκαιρία να ενημερώνονται για τη χρήση του οδικού δικτύου καθώς και για τους κινδύνους, συμβάλλοντας στην πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.
Το δυναμικό τους παρόν έδωσαν ευαισθητοποιημένοι φορείς του νησιού, τους οποίους ο αντιδήμαρχος Παιδείας Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Διακοσταματίου Σάββας ευχαριστεί θερμά για τη συμβολή τους στο γρήγορο εξωραϊσμό του πάρκου. Συγκεκριμένα, ευχαριστεί:
– ΕΟΠΚ CB Δωδεκανήσου με τον πρόεδρό τους κ. Μαντικό Ντίνο
– Πυροσβεστική Υπηρεσία Ρόδου με τον πύραρχο κ. Γαϊτανίδη Ιωάννη
– Ευθύτα Ρόδου με την πρόεδρο κα. Καρύδη Ελένη,
– Europe Direct Ρόδου της Αναπτυξιακής Δωδεκανήσου
– Ξενώνας Φιλοξενίας γυναικών θυμάτων Βίας Δήμου Ρόδου
– Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Ρόδου Κέντρα Δια Βίου Μάθησης Δήμου Ρόδου
– 1ο Γυμνάσιο Ρόδου «Καπνοβιομηχανία» με την διευθύντρια κα. Σφακιανάκη και τους μαθητές: Ζαχαριάδης Ηλίας, αντιπρόεδρο δεκαπενταμελούς, Καρέλας Παναγιώτης, μέλος δεκαπενταμελούς, Σκόνης Δρόσος, Κωστάρας Νίκος, Σεϊτης Αιμίλιος, Ίσκας Αντώνιος και Μπιλίας Μιχάλης
– Παιδικό Σταθμό «Το Παλατάκι» και την κα. Βαρδέλη Βαλασία και τις Εθελόντριες: Νίκη Εξαδάκτυλου και Δέσποινα Πάττα

Αρωγός στην πρωτοβουλία το Γραφείο Εθελοντισμού του Δήμου Ρόδου και η κα. Χατζηνικήτα Άννα, εντεταλμένη δημοτική σύμβουλος για θέματα εθελοντισμού και δια βίου μάθησης, οι οποίοι μετέφεραν την τεχνογνωσία για την οργάνωση της εκδήλωσης.
Οι υπηρεσίες Περιβάλλοντος και Πρασίνου με τον κ. Μπούκλα Ηλία εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο για θέματα Περιβάλλοντος, Καθαριότητας, Τεχνικών Υπηρεσιών και Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας του Δήμου συνέβαλλαν και αυτές τα μέγιστα για την άρτια διοργάνωση.

Ευχή όλων η διατήρηση του πάρκου για να ανταποκριθεί στον σκοπό του, που δεν είναι άλλος από να μπορεί το κάθε παιδί, μέσα από δραστηριότητες και παιχνίδια να συμμετέχει, να δρα, να αντιλαμβάνεται και να συνειδητοποιεί την σημαντικότητα της κυκλοφοριακής αγωγής, μαθαίνοντας βιωματικά και όχι απομνημονεύοντας πληροφορίες.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ