«Η πρωτοβουλία “Unseen Greece” είναι μια πρόσκληση να ξαναδούμε τη χώρα μας με νέα ματιά. Όχι μόνο μέσα από τους καθιερωμένους και διεθνώς προβεβλημένους προορισμούς– που αποτελούν, χωρίς αμφιβολία, πολύτιμο κεφάλαιο για τον ελληνικό τουρισμό– αλλά και μέσα από εκείνους τους λιγότερο γνωστούς τόπους, που παραμένουν αυθεντικοί, ανεξερεύνητοι και γεμάτοι δυνατότητες», τόνισε η Υφυπουργός.
Κατά την ομιλία της, η Υφυπουργός παρουσίασε τους τρεις βασικούς άξονες της στρατηγικής του Υπουργείου Τουρισμού, που οποίοι συνδέονται άμεσα με το εθνικό όραμα για βιώσιμη και ισόρροπη ανάπτυξη:
Γεωγραφική και χρονική διεύρυνση του τουριστικού προϊόντος, με στόχο την ώστε κάθε γωνιά της χώρας να αποκτήσει ενεργό ρόλο στην τουριστική πρόοδο.
Ανάπτυξη θεματικών μορφών τουρισμού όπως ο οινοτουρισμός, ο ορεινός, ο θαλάσσιος και ο καταδυτικός τουρισμός, εναρμονισμένων με τις νέες διεθνείς τάσεις και τις προσδοκίες των επισκεπτών.
Ενσωμάτωση της βιωσιμότητας σε κάθε πολιτική , με έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος, την ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών και τη διατήρηση της πολιτιστικής ταυτότητας.
«Η “Αθέατη Ελλάδα” δεν αποτελεί ρομαντική ή αφηρημένη σύλληψη, αλλά μία συγκροτημένη στρατηγική με σαφή στόχευση, εργαλεία υλοποίησης και παρεμβάσεις που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη», σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Η ανάδειξη της “Αθέατης Ελλάδας” είναι η ευκαιρία να μεταφέρουμε την τουριστική ανάπτυξη σε κάθε γωνιά της χώρας. Να δώσουμε ζωή σε τόπους με δυναμική αλλά και προκλήσεις. Να δημιουργήσουμε νέες ευκαιρίες απασχόλησης, καινοτομίας και τοπικής επιχειρηματικότητας», επεσήμανε η Υφυπουργός.
Κλείνοντας την ομιλία της, υπογράμμισε:
«Πάνω απ’ όλα, έχουμε την ευκαιρία να δούμε τη χώρα μας με νέα οπτική: με το βλέμμα του επισκέπτη που αναζητά την αυθεντικότητα, και με τη ματιά του πολίτη που οραματίζεται μια Ελλάδα σύγχρονη, βιώσιμη και δίκαιη, που προοδεύει χωρίς να χάνει την ταυτότητά της».
Πηγή: rornosnews.gr