Ρεπορτάζ

Συνάντηση του αντιδημάρχου Γ. Kαμπούρη με τους δημοτικούς ανταποκριτές

Συνάντηση με τους δημοτικούς ανταποκριτές είχε ο αντιδήμαρχος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών κ. Γιάννης Καμπούρης, στο πλαίσιο της ενημέρωσης και της μεγάλης προσπάθειας που καταβάλλει η δημοτική αρχή Ρόδου, για να προωθήσει τις νέες τεχνολογίες στην καθημερινότητα του πολίτη και με αυτό τον τρόπο, να συμβάλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση και στην βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών.
Όπως δήλωσε στην «δ» ο αντιδήμαρχος: «Οι νέες τεχνολογίες, η ψηφιακή πολιτική και η ηλεκτρονική διακυβέρνηση μπορούν να συνυπάρχουν αρμονικά μέσα σε ένα πλαίσιο ανάπτυξης με στόχο την βελτίωση της ποιότητας της ζωής μας και κατ’ επέκταση, της καθημερινότητας του πολίτη. Η αρχή έγινε ήδη με την επιτακτική ανάγκη αξιοποίησης της τεχνολογίας σε πολλά επίπεδα. Το ‘Τηλέδημος’ π.χ. είναι μια εφαρμογή, την οποία ο Δήμος Ρόδου ανέβασε πρώτος σε πανελλαδικό επίπεδο –μετά την 3η ημέρα του lockdown! Στην Ρόδο, εφεξής, οι πολίτες μπορούν να προμηθεύονται όποιο πιστοποιητικό θέλουν (αυτά που εκδίδουν και τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών), τα Δημοτολόγια και τα Ληξιαρχεία, με ηλεκτρονικό τρόπο, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία. Ηλεκτρονικές πληρωμές, εφαρμογή για αιτήσεις στους Παιδικούς Σταθμούς, για τα τέλη ηλεκτροφωτισμού και καθαριότητας. Μέχρι και πρόσφατα καταγράφτηκαν 1.800 αιτήσεις –φανταστείτε όλος αυτός ο κόσμος να ερχόταν στο Δημαρχείο υπό τις συνθήκες του κορωνοϊού! Είχαμε μια συνάντηση με τους χρήστες της ολοκληρωμένης Διαδικτυακής Πλατφόρμας Διαχείρισης Αιτημάτων Πολιτών. Αυτό αποτελεί μία ακόμη καινοτομία του Δήμου Ρόδου καθώς (ήδη από χτες Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020) καταγράφονται όλα τα αιτήματα των πολιτών μέσω μιας εφαρμογής. Όποιο πρόβλημα εντοπίζει ο πολίτης, σε όποιο σημείο του νησιού βρίσκεται θα μπορεί να το υποβάλει με ηλεκτρονικό τρόπο: καθαριότητα, κλαδέματα, μία λάμπα που δεν λειτουργεί κ.λπ. Ξεκίνησε λοιπόν την εφαρμογή του σε πιλοτικό στάδιο και αργότερα εφόσον δούμε πώς θα εξελιχθεί η λειτουργία του, θα προχωρήσει και σε μία πενταψήφια υπηρεσία (γραμμή 15588) για όσους δεν έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο. Θα είναι δηλαδή αυτό που λέμε Τηλεφωνικό Κέντρο (call center). Αυτό που είπα στους δημοτικούς ανταποκριτές –οι οποίοι είναι δύο ανά δημοτική ενότητα- ήταν ότι πρέπει να συμμετέχουν ενεργά στην προσπάθεια, να ενημερώνουν τους πολίτες αλλά και να τους βοηθούν».
Σημειώνεται ότι αν και η μετάβαση στην εποχή των νέων τεχνολογιών δεν έχει ακόμη γίνει ευρέως γνωστή σε όλους τους πολίτες της Ρόδου, ήδη έχει ξεκινήσει να εκδηλώνεται ενδιαφέρον. Ο Δήμος Ρόδου, έχει ήδη κάνει σεμινάρια στους δημοτικούς ανταποκριτές και η ενημέρωση θα συνεχιστεί.
«Τα αιτήματα των πολιτών όπως θα καταγράφονται και θα προωθούνται για λύσεις, θα είναι ένας…. ‘καθρέφτης’ για την λειτουργία του νησιού, τις ελλείψεις και τα προβλήματά του. Και φυσικά θα βοηθήσουν εμάς και όλες τις υπηρεσίες, τους αντιδημάρχους κ.λπ. να παρακολουθούν καθημερινά, σε 24ωρη βάση πώς λειτουργούν όλα…» κατέληξε ο κ. Καμπούρης.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου