Ο Σύνδεσμος Διαιτητών Καλαθοσφαίρισης Δωδεκανήσου συγχαίρει θερμά τον Ροδίτη διαιτητή Ηλία Κουνελλέ, ο οποίος κλήθηκε να ”σφυρίξει” παιχνίδια για το Ευρωμπάσκετ 2022. Ο Ηλίας ξεκίνησε από τον Σ.Δ.Κ.Δ. και είναι χαρά μας, που φτάνει σε τόσο υψηλό επίπεδο στη διαιτησία. Η παρουσία του στο Ευρωμπάσκετ κάνει πραγματικά υπερήφανο όλο το μπάσκετ και τη διαιτησία της Δωδεκανήσου.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















