Η…σοφία του πλήθους παραμένει ο λόγος επισκέψεων στο TripAdvisor, σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα της πλατφόρμας σε πάνω από 23.000 χρήστες, σε 12 αγορές σχετικά με τη χρήση των online κριτικών και το ρόλο τους κατά την κράτηση ξενοδοχείων, εστιατορίων και εμπειριών.

Οι σημαντικοί λόγοι που οι χρήστες μπαίνουν στο TripAdvisor

  • Το 70% για τις αναθεωρήσεις.
  • Το 62% την ακρίβεια περιεχομένου.
  • Το 62% το ευρύ φάσμα ταξιδιωτικού περιεχομένου.

Αξιόπιστες, ακριβείς κριτικές

  • Σε περισσότερους από τέσσερις στους πέντε (85%) συμμετέχοντες αναφέρουν ότι οι κριτικές που διαβάζουν στο TripAdvisor αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια την εμπειρία τους.
  • Το 86% συμφωνεί ότι το TripAdvisor τους κάνει να αισθάνονται πιο σίγουροι για τις αποφάσεις κρατήσεων τους.

Οι άνθρωποι εμπιστεύονται τους ανθρώπους

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι αναθεωρήσεις ταξιδιωτών παραμένουν μια πηγή πληροφόρησης.

  • Το 72% διαβάζει τις κριτικές πάντοτε ή συχνά πριν αποφασίσει για την διαμονή και το φαγητό ή πράγματα που πρέπει να κάνει.
  • Ο αριθμός είναι ακόμα μεγαλύτερος όταν πρόκειται για κρατήσεις διαμονής, με τέσσερις από τους πέντε συμμετέχοντες ταξιδιώτες (81%) να διαβάζουν κριτικές πριν να κάνουν κράτηση.
  • Σχεδόν 8 στους 10 χρήστες του TripAdvisor (79%) είναι πιο πιθανό να κλείσουν ένα ξενοδοχείο με υψηλότερη βαθμολογία όταν επιλέγουν μεταξύ δύο καταλυμάτων.
  • Πάνω από το ήμισυ (52%) δεν θα κάνουν κράτηση σε ξενοδοχείο χωρίς κριτικές.

Συνέπεια, σημαντική για τους ταξιδιώτες

Όταν ερευνούν το ταξίδι τους, θεωρούν σημαντικό να διαβάζουν κριτικές με πρόσφατο περιεχόμενο.

  • Θέλουν να ξέρουν ότι αυτό που διαβάζουν είναι κάτι νέο και το 78% επικεντρώνεται στις πιο πρόσφατες κριτικές.
  • Σχεδόν τέσσερις στους δέκα ερωτηθέντες (39%) αγνοούν ακραίες παρατηρήσεις.
  • Πάνω από τους μισούς (55%) διαβάζουν πολλαπλές κριτικές.
    Κατά μέσο όρο, οι χρήστες του TripAdvisor διαβάζουν εννέα κριτικές προτού αποφασίσουν για την κράτηση ενός ξενοδοχείου ή ενός εστιατορίου.

Γιατί οι άνθρωποι γράφουν κριτικές;

Τα αποτελέσματα της έρευνας υπογραμμίζουν ότι το TripAdvisor δεν είναι απλώς ένας τόπος για να κάνουν οι άνθρωποι τα παράπονά τους.
Όταν ρωτήθηκαν για τα κίνητρά τους για να γράψουν σχόλια και να μοιραστούν τις ιστορίες τους για το TripAdvisor, ο κύριος λόγος που δίνεται από το 87% είναι ότι θέλουν να μοιραστούν καλές εμπειρίες με άλλους ταξιδιώτες.

. πηγή tourismtoday.gr

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ