Ειδήσεις

Παρουσιάστηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής από το Δήμο Ρόδου

Το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Ρόδου, ανακοίνωσε χθες η αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Μαρίζα Χατζηλαζάρου.
Το πρόγραμμα επιμελήθηκε συγκεκριμένα η επιτροπή τουριστικής προβολής και ανάπτυξης του Δήμου Ρόδου και βασικός στόχος του είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της αποδοτικότερης προβολής της Ρόδου και των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο νησί για το έτος 2016 και η αύξηση της τουριστικής κίνησης στο νησί.
Πρόκειται για ένα φιλόδοξο πρόγραμμα από το οποίο απουσιάζει ωστόσο η κοστολόγηση, γεγονός που με δεδομένη την οικονομική δυσπραγία του Δήμου Ρόδου, καθιστά εξαιρετικά δύσκολη την υλοποίησή του.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου Τουριστικού Μarketing συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της εκπόνησης στρατηγικής.
Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις τουριστικής προβολής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης, υλοποιώντας συγκεκριμένες ενέργειες συμπεριλαμβανομένης και της στελέχωσης των εκθεσιακών συμμετοχών στις κύριες αγορές του εξωτερικού, της οργάνωσης προωθητικών ενεργειών και γενικά της χρήσης όλων των απαραίτητων «εργαλείων» προσέγγισης των αγορών – στόχων.
Στις δράσεις τουριστικού μάρκετινγκ και ανάπτυξης περιλαμβάνονται:
-Εισηγήσεις ή μελέτη ή διερεύνηση για ενέργειες ή δράσεις που αφορούν τους τομείς του τουριστικού marketing και της προβολής. Ειδικότερα:
-Εντοπισμός των αγορών και των ομάδων του πληθυσμού που ενδιαφέρονται για τα στοιχεία που προσφέρει ο προορισμός.
-Έρευνα και κατηγοριοποίηση της υπάρχουσας κατάστασης (προσφερόμενο προϊόν, δομές και υφιστάμενοι πελάτες).
-Mελέτη, καταγραφή και εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος: Μελέτη πρόσθετων δυνατοτήτων ανάλογα και με την διεθνή ζήτηση.
-Δημιουργία ή και συντήρηση «ταυτότητας» με ενιαιοποίηση του συνόλου των προσφερόμενων υπηρεσιών και αξιολόγηση των υφιστάμενων και των νέων αγορών.
-Έρευνα ικανοποίησης επισκεπτών με βάση τα ευρήματα από Trip Advisor (κωδικοποίηση – συμπεράσματα).
-Θέματα άσκησης τουριστικής πολιτικής (υποδομές, προσβασιμότητα, παρεχόμενες προς τους τουρίστες υπηρεσίες).
-Εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων των τουριστικών επαγγελματιών σε συνεργασία με ειδικούς, κατά περίπτωση επιστήμονες και ειδικούς.
Σε ότι αφορά τις δημόσιες σχέσεις το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
-Προτάσεις ή εισηγήσεις για την οργάνωση εκδηλώσεων, φιλοξενιών δημοσιογράφων και ταξιδιωτικών πρακτόρων.
-Πρόσκληση και φιλοξενία τηλεοπτικών εκπομπών ή και Ελλήνων δημοσιογράφων.
-Οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών από τις αγορές ενδιαφέροντος.
-Οργάνωση ταξιδιών τουριστικών πρακτόρων από τις αντίστοιχες αγορές ενδιαφέροντος.
-Παρουσίαση προορισμού σε επιλεγμένο κοινό πρακτόρων και δημοσιογράφων, οργάνωση συνεδρίου, συμμετοχή σε διαγωνισμούς στο εξωτερικό για την προσέγγιση πωλητών ταξιδιών, επαφή με πράκτορες μέσω ηλεκτρονικών σεμιναρίων (web seminars), συμμετοχή σε trade road shows, γεύμα εργασίας με δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς πράκτορες όπου είναι εφικτό σε ορισμένες από τις αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού.
Επιπλέον δίδεται βάση στη διαμόρφωση του τουριστικού μας προϊόντος και η δημιουργία προγράμματος προβολής μέσω Social media marketing (Facebook. ВКонтакте (Russian facebook ), Linked in, You tube channel).
Προτείνεται να αξιοποιηθεί η πλατφόρμα AdWords της Google η οποία αυτή τη στιγμή είναι και το σημαντικότερο μέσο προώθησης παγκοσμίως για χρήστες που αναζητούν συγκεκριμένες πληροφορίες.
Αντίστοιχες καμπάνιες προτείνεται να υλοποιηθούν από την Marketing Greece του ΣΕΤΕ μέσω του ιστότοπου Discover Greece (Β2C) αλλά και μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας που ετοιμάζει ο ΗΑΤΤΑ (Β2Β).
Προγραμματίζεται ακόμη η διοργάνωση συνεδρίων, ημερίδων και εκδηλώσεων με θέματα που άπτονται του τομέα του Τουρισμού.
Σε συνεργασία με το Δ.Ο.Π.Α.Ρ., διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων που θα αφορούν στοχευμένες ομάδες τουριστών, η διοργάνωση welcomes με θέματα που αφορούν τον τουρισμό και η διοργάνωση events για τις παραλίες που παίρνουν Γαλάζιες Σημαίες.
Εμφαση θα δοθεί επιπλέον σε προωθητικές ενέργειες για την προσέλκυση του μαθητικού και κοινωνικού τουρισμού και συνεργασία με τη Μητρόπολη Ρόδου για την προώθηση του Θρησκευτικού Τουρισμού.
Προβλέπεται επιπλέον ανανέωση, εμπλουτισμός, επικαιροποίηση και διαχείριση του Τουριστικού Οδηγού στο site του Δήμου Ρόδου www.rhodes.gr αλλά και δημιουργία προωθητικών spots για τη Ρόδο και προωθητικές φωτογραφήσεις του νησιού.
Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στη σύσταση Επιτροπής Διαχείρισης Κρίσεων και Convention Bureau αλλά και στις συνεργασίες με τουριστικούς πράκτορες και tour operators.
Πιο συγκεκριμένα σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, υποκίνηση εκπτώσεων στις περισσότερες τουριστικές υπηρεσίες, όπως τα ξενοδοχεία, τα cafe, οι μετακινήσεις και άλλα, με την ΕΞΡ και το Σωματείο Εστιατόρων, διοργάνωση cooking lessons στο πλαίσιο δράσεων γνωριμίας με την τοπική κουζίνα.
Επιπλέον σε συνεργασία με τους Αγροτικούς Συνεταιρισμούς και τους τοπικούς Πολιτιστικούς Συλλόγους, διοργάνωση Φεστιβάλ προώθησης και προβολής των αγροδιατροφικών και παραδοσιακών προϊόντων της Ρόδου όπου θα παρουσιαστεί το «καλάθι» των ροδίτικων προϊόντων, συνδέοντας έτσι τα προϊόντα του πρωτογενούς και του δευτερογενούς τομέα με τον τουρισμό και την οινογαστρονομία.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ακόμη τη δημιουργία νέων Γραφείων Πληροφοριών και σε συνεργασία με το Τμήμα Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης της Διεύθυνσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου Ρόδου δράσεις κατάρτισης ανθρώπινου δυναμικού Δήμου Ρόδου και στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων.
Προβλέπονται ακόμη διαφημιστικές καταχωρήσεις σε inflight έντυπα αεροπορικών εταιριών, σε εθνικά και διεθνή ΜΜΕ και σε εθνικά και διεθνή blogs και sites.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου