Μόνο το 10% των τουριστών που φτάνουν στην Ελλάδα έκαναν διαδικτυακή κράτηση, τη στιγμή που ο ευρωπαϊκός μέσος όρος κυμαίνεται στο 40%-45%.Αυτό το σημείο καθώς και τα δυνητικά οφέλη που θα είχε για τη χώρα μας η «ψηφιοποίηση» του ελληνικού τουρισμού, επισήμανε ο Public Policy Manager της Google Hellas, Διονύσης Κολοκοτσάς, κατά την εισήγησή του χθες, δεύτερη ημέρα του συνεδρίου του ΣΕΤΕ, στη συνεδρία με θέμα «Τεχνολογία & Τουρισμός στον 21ο αιώνα».

Όπως τόνισε ο κ. Κολοκοτσάς, το ταξίδι στη σύγχρονη εποχή ξεκινά από το διαδίκτυο και η Ελλάδα θα είχε μεγάλο όφελος εάν διευρυνόταν η παρουσία της σε αυτό. Εξηγώντας την επίδραση της διαδικτυακής παρουσίας, εξήγησε ότι εάν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις της χώρας ενσωματώσουν ηλεκτρονικά στοιχεία, θα μπορούν να έχουν ανάπτυξη ταχύτερη έως και 4 φορές συγκριτικά με όσες δεν ακολουθήσουν το δρόμο της ψηφιοποίησης, απολαμβάνοντας ανταγωνιστικά οφέλη.Συγκεκριμένα, όσον αφορά τις διαδικτυακές κρατήσεις, χρησιμοποιώντας στοιχεία μελετών, ανέφερε ότι εάν η Ελλάδα φτάσει το μέσο όρο στην Ευρώπη, θα καταφέρει να αυξήσει το ΑΕΠ κατά 3,2 μονάδες και να δημιουργήσει 100.000 θέσεις εργασίας, ήτοι 2 δισ. ευρώ εσόδων (εκτίμηση Εθνικής Τράπεζας).

Το ταξίδι ξεκινά από το διαδίκτυο

Πλέον, είπε ο κ. Κολοκοτσάς, το 90% των τουριστών βασίζεται στο διαδίκτυο για να επιλέξει προορισμό μέχρι να κάνει την κράτηση και να αναζητήσει εστιατόριο, κριτικές και να επιστρέψει στον τόπο του. Παρότρυνε μάλιστα τις τουριστικές επιχειρήσεις που σκέφτονται να κτίσουν τη διαδικτυακή τους παρουσία, να μην επενδύσουν τόσο στις ιστοσελίδες για σταθερούς υπολογιστές, οι οποίες ακολουθούν φθίνουσα πορεία, και να στραφούν προς ιστοσελίδες κατάλληλες για πλοήγηση από φορητές συσκευές.

tornosnews.gr

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ