Σας ενημερώνουμε ότι τα συνεργεία της ΔΕΥΑΡ εξακολουθούν να επισκευάζουν την βλάβη σε κεντρικό αγωγό ύδρευσης που τροφοδοτεί της ευρύτερη περιοχή της ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ στην πόλη της ΡΟΔΟΥ.
Η υδροδότηση θα επανέλθει σε κανονικά επίπεδα περίπου στις 18.30.
Ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση, καταβάλουμε κάθε προσπάθεια να λύσουμε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατόν.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














