Αποκαταστάθηκε η βλάβη στο ΕΠΑΛ Ρόδου-Καταγραφή απαιτούμενων παρεμβάσεων στο συγκρότημα από τους μαθητές
Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τους Δντες του 1ου ΕΠΑΛ και 1ου Ε.Κ. Ρόδου ενημερωθήκαμε ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε από τους τεχνίτες του δήμου. Υπάρχουν όμως ακόμη αίθουσες και εργαστήρια του ...

.gif)














