Ειδήσεις

Ενα “δημόσιο πρόσωπο» αλλιώτικο από άλλα!

Με αφορμή το χθεσινό φωτορεπορτάζ της «δημοκρατικής» για την κατάσταση που επικρατεί εδώ και χρόνια στο «νεκροταφείο» παλιών οχημάτων και χωματερή, στ’ Ασγούρου, ο υπεύθυνος Μιχ. Σταυρής, έδωσε έκτακτη συνέντευξη τύπου, όχι για να δικαιολογήσει τα πράγματα, αλλά να απευθύνει, ουρλιάζοντας στην κυριολεξία, ένα ακατάσχετο υβρεολόγιο κατά της εφημερίδας, κάνοντας λόγο για… «ανήθικο δημοσίευμα» και για «δημοσιογραφία του χειρίστου είδους», ενώ αναρωτήθηκε «με ποιο δικαίωμα βγάλαμε φωτογραφίες»!!

«Πόνεσαν», ως φαίνεται, κατά το Δήμο μεριά, γιατί δεν «υπακούσαμε» στα τηλεφωνήματα «να μην γράψουμε τίποτα».
Ειρήσθω εν παρόδω ότι εισαγωγικά το ρεπορτάζ της η «δ» ανέφερε τα ακόλουθα για τον «προστάτη της ηθικής» και της «σούπερ δημοσιογραφίας», που ψεύδεται ασυστόλως με όσα δηλώνει για όσα γίνονται και δεν γίνονται στ’ Ασγούρου:
«Η δημοτική αρχή, κατέβαλε προσπάθεια για την βελτίωση της εικόνας μέσω της υπηρεσίας Τροχαίου Υλικού, αλλά η κατάσταση εξακολουθεί να είναι αποκαρδιωτική με δεδομένο μάλιστα ότι το κόστος των οχημάτων που διαλύθηκαν και που κληρονόμησε σε μεγάλο βαθμό ο ενιαίος Δήμος από τους καποδιστριακούς είναι δυσθεώρητο.
Τόσο ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Μιχάλης Παλαιολόγος όσο και ο εντεταλμένος σε θέματα τροχαίου υλικού κ. Μ. Σταυρής, υπεραμύνονται των προσπαθειών που έχουν καταβληθεί για την μείωση του κόστους κατανάλωσης καυσίμων, για την αποκατάσταση οχημάτων που είχαν βλάβες, για την επέκταση του συνεργείου αυτοκινήτων και για τις ενέργειες καταγραφής των οχημάτων που χρησιμοποιεί σήμερα ο Δήμος Ρόδου».

ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ
Αντί λοιπόν να πει ένα μεγάλο ευχαριστώ, κατέφυγε σε ύβρεις, τις οποίες δεν προτιθέμεθα να σχολιάσουμε από το βήμα αυτό. Αλλωστε οι αναγνώστες, που και γνώση έχουν και κρίση, έχουν βγάλει ήδη τα συμπεράσματά τους.
Τα αχαλίνωτα ψεύδη και το υβρεολόγιο, όμως, του ανθρώπου αυτού, δεν πρόκειται να τα προσπεράσουμε.
Τον λόγο θα έχουν η Δικαιοσύνη και τα άλλα αρμόδια όργανα της Πολιτείας.
Οψόμεθα, λοιπόν, εις Φιλίππους, για να μάθουμε τελικά ποιοί είναι οι ανήθικοι και τιποτένιοι δημοσιογράφοι, που «τολμούν» να γράφουν την αλήθεια και να περιγράφουν την πραγματικότητα και δεν την πνίγουν μέσα στα σκουπίδια και στη χωματερή του δημοτικού «νεκροταφείου», στ’ Ασγούρου.
Παραθέτουμε τώρα τις βασικές δηλώσεις του κ. Μιχ. Σταυρή, για να πλουτίσει το λεξιλόγιό του ο πολίτης και να πάρει ένα δείγμα πολιτισμού και συμπεριφοράς, που ίσως να του είναι μέχρι τώρα άγνωστα:
«Βρίσκομαι σήμερα εδώ με αφορμή δημοσίευμα σε τοπικό Τύπο όσον αφορά το Τροχαίο Υλικό, του οποίου την διεύθυνση έχω την τιμή να υπηρετώ. Το Τροχαίο Υλικό, ουσιαστικά εάν θα έκανε τον απολογισμό του, αυτό που θα περίμενε να ακούσει από τον Ροδιακό λαό –γιατί σε αυτόν θα απολογηθούμε- είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ γι’ αυτά που έχουμε προσφέρει. Κι είμαι σήμερα εδώ όχι για μένα, γιατί εγώ αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου και με όλα αυτά που έχω κάνει –αλλά για να υπερασπίσω τους υπαλλήλους του Τροχαίου Υλικού. Διότι αυτοί είναι που έχουν πετύχει όλα αυτά μέχρι τώρα. Και φυσικά υπάρχουν ατέλειες και υπάρχουν πράγματα που πρέπει ακόμη να κάνουμε και θα προσπαθήσουμε να τα κάνουμε. Όταν μια ομάδα ανθρώπων δουλεύει ώρες ατελείωτες για να πετύχει κάποια πράγματα, τουλάχιστον είναι ανήθικο για μένα, να βγαίνεις με ένα τέτοιο δημοσίευμα –φανταστείτε πώς θα αισθάνονται όλα αυτά τα παιδιά.
Πάμε να δούμε τι έχει κάνει η διεύθυνση Τροχαίου Υλικού μέχρι σήμερα. Το δημοσίευμα αναφέρει σε νοικοκύρεμα. Το Τροχαίο Υλικό κι αν νοικοκύρεψε τα πράγματα. Και τα νοικοκύρεψε στα καύσιμα. Ελέγχουμε πλέον τα καύσιμα και έχουμε πετύχει με επίσημα δεδομένα, με στοιχεία της διεύθυνσης οικονομικών, να κάνουμε οικονομία στα καύσιμα με σύστημα εισροών – εκροών που έχουμε τοποθετήσει και με πλήρη μηχανογράφηση. Από 1,5εκ. ευρώ που βρήκαμε για κατανάλωση στο καύσιμο τον χρόνο, έχουμε οδηγηθεί σε 960.000 ευρώ. Εάν αυτό δεν είναι νοικοκύρεμα, πείτε μου ποιο είναι το νοικοκύρεμα για τον Ροδιακό και φορολογούμενο λαό.
Στο κομμάτι της επισκευής και συντήρησης. Η αλήθεια είναι ότι παραλάβαμε ένα νεκροταφείο οχημάτων. 140 απενεργοποιημένα οχήματα και έχουμε καταφέρει να βγάλουμε σε λειτουργία τα 70 από αυτά. Τα υπόλοιπα παραμένουν ακινητοποιημένα –όπως δείχνουν και οι ωραίες φωτογραφίες του δημοσιεύματος- κι αυτό γιατί δεν συμφέρει οικονομικά να επισκευαστούν. Έχουμε μπει στην διαδικασία της απόσυρσης που είναι δύσκολη, χρονοβόρα και έχει πολλές απαιτήσεις. Δεν είναι ένα απλό αυτοκίνητο ενός ιδιώτη που απλά πάει και το αποσύρει. Υπάρχουν επιτροπές που θα πρέπει να ελέγξουν τα οχήματα και γι’ αυτό τον λόγο βρίσκονται εκεί και δεν τα μετακινούμε. Αυτό για εμάς είναι νοικοκύρεμα. Και για εμάς, νοικοκύρεμα είναι η μηχανογράφηση της αποθήκης –όπου ελέγχουμε και ξέρουμε τι ανταλλακτικό υπάρχει στην αποθήκη. Και με τα δεδομένα που έχουμε θα προχωρήσουμε σε μια στοχευμένη μελέτη που για πρώτη φορά θα γίνει στο Τροχαίο Υλικό, για να δούμε τι ακριβώς χρειαζόμαστε για τη νέα περίοδο. Εάν αυτό δεν είναι νοικοκύρεμα, τότε ποιο είναι;
Βρίσκομαι εδώ όχι για μένα. Εγώ έχω να απολογηθώ στον Ροδιακό Λαό που με τίμησε με την ψήφο του, ήρθα να δουλέψω τεχνοκρατικά και όχι πολιτικά, προβάλλω την επιστήμη μου (την πληροφορική και την μηχανογράφηση) και την έχω τοποθετήσει σε πολλά κομμάτια του Τροχαίου Υλικού. Ήρθα να δώσω πράγματα και όχι να πάρω.
Μ’ αυτά τα δημοσιεύματα όμως, ξέρετε άνθρωποι που έρχονται να προσφέρουν, δυστυχώς απογοητεύονται. Και είμαι ένας από αυτούς που απογοητεύτηκα, γιατί μετά από τόση δουλειά, μετά από τόση προσπάθεια, βλέπω ένα δημοσίευμα σήμερα, το οποίο, κατ’ εμέ είναι ανήθικο και άτοπο.

ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ
Γιατί υπήρχε συνομιλία, εξήγησα στον γραφών του άρθρου ‘έλα μαζί μου να σου εξηγήσω την κάθε γωνιά του Τροχαίου Υλικού, να σου αναλύσω τι δουλειά κάνει καθημερινά το Τροχαίο Υλικό’.
Στ’ Ασγούρου, όντως υπήρχαν σκουπίδια –όπως πολύ όμορφα μας το παραθέτουν οι φωτογραφίες. Όταν χαλάσει ένα απορριμματοφόρο, έχει πρόβλημα στην λειτουργία του, όχι σαν αυτοκίνητο αλλά στον μηχανισμό του. Για να επισκευαστεί, θέλοντας και μη θα πρέπει να μείνει εκεί. Ο δημοτικός υπάλληλος δεν είναι υποχρεωμένος να δουλέψει σε ένα γεμάτο με σκουπίδια απορριμματοφόρο. Γι αυτό αδειάζουμε τα σκουπίδια στ’ Ασγούρου, πηγαίνει το όχημα για επισκευή και κατόπιν έρχεται ειδικό όχημα και τα παίρνει.
Εκείνη την ημέρα, ένα απορριμματοφόρο είχε ξεφορτώσει δύο τόνους σκουπίδια (είχε πρόβλημα στην πόρτα) κι επειδή δεν μπορούσε να πάει στον ΧΥΤΑ, άδειασε τα απορρίμματα εκεί και πήραμε φωτογραφίες.
Αυτό όμως δεν είναι δημοσιογραφία.
Γιατί ξέρετε, το κακό μπορείς να το βγάλεις εύκολα προς τα έξω. Επιτέλους, όμως πρέπει να βγάλουμε και το καλό. Γιατί για τα παιδιά που δουλεύουν αυτή είναι η επιβράβευση.
Δημοσιογραφία δεν είναι μόνο το κακό. Δημοσιογραφία είναι να επιβραβεύσουμε και το καλό. Και το Τροχαίο Υλικό δεν μπορεί να πει κανείς ότι δεν έχει κάνει δουλειά. Ήταν άστοχη η τοποθέτηση.
Τηλεφωνικά του είπα: Εάν σε μια διεύθυνση ψάχνεις να βρεις ένα κακό, δεν θα το βρεις στο Τροχαίο Υλικό, ψάξε να το βρεις αλλού. Επέμεινε να γίνει το άρθρο.
Τέλος πάντων, εγώ τον ευχαριστώ που με έφερε σήμερα εδώ. Δεν είμαι ιδιαίτερα των Μέσων Ενημέρωσης. Ήθελα να κάνω αυτό τον μίνι-απολογισμό γιατί είμαστε στο μάξιμουμ της τουριστικής περιόδου κι αυτό που μας απασχολεί περισσότερο είναι να δουλέψουμε και να βγάλουμε την σεζόν και όχι να δίνουμε συνέντευξη. Ωραία είναι κι η συνέντευξη αλλά θα ήθελα να την κάνω πιο επίσημα και πιο οργανωμένη.
Δυστυχώς, το άρθρο αυτό με αναγκάζει να είμαι σήμερα εδώ. Το Τροχαίο Υλικό λοιπόν, στο τμήμα επισκευής και συντήρησης, έχουμε καταφέρει αυτή την στιγμή να λειτουργούν 366 οχήματα, που είναι ο μεγαλύτερος στόλος εν λειτουργία, επί Καλλικρατικού Δήμου. Εάν αυτό δεν είναι νοικοκύρεμα, τότε ποιο είναι; Θα υποσχεθώ δύο πράγματα:
Στον ροδιακό λαό ότι θα συνεχίσουμε να τιμούμε και να σεβόμαστε τα λεφτά του φορολογούμενου πολίτη κάνοντας νοικοκύρεμα στα καύσιμα, στα ανταλλακτικά, στην διεύθυνση και μια υπόσχεση στον γραφών του άρθρου, ότι από εβδομάδα θα φυτέψω λουλουδάκια στ’ Ασγούρου, να είναι όμορφα και να έρθει να πάρει φωτογραφίες. Τελικά, ποιος είναι αυτός που βλέπει το δέντρο και χάνει το δάσος; Εμείς, είδαμε το δάσος. Είδαμε τα σημαντικά πράγματα και όχι του θεαθήναι.
(σε πολύ υψηλό τόνο): Η αγανάκτησή μου έχει να κάνει μ’ αυτά τα παιδιά που στις 15 Αυγούστου το συνεργείο ήταν εκεί και δούλευε για να βγάλουμε αυτοκίνητα! Αυτό είναι νοικοκύρεμα! Και είναι ανήθικο με ένα δημοσίευμα να βγαίνει και να κατηγορεί αυτά τα παιδιά! Είναι αμαρτία γι’ αυτούς τους υπαλλήλους! Όχι για μένα! Εγώ δεν έχω να απολογηθώ σε κανέναν!»
Σε ερώτηση συντάκτη της «δ» σχετικά με τα σκουπίδια ο κ. Σταυρής είπε: «Όταν ένα απορριμματοφόρο έχει πρόβλημα στον μηχανισμό του, για να επισκευαστεί θα πρέπει να αδειάσει στ’ Ασγούρου. Κατόπιν, πλένεται, πηγαίνει στους τεχνίτες και αναγκαστικά τα σκουπίδια μένουν εκεί. Μπορεί να κάνουμε 2 ή και 3 μέρες για να τα πάρουμε από εκεί στον ΧΥΤΑ. Είναι αναπόφευκτο».
Είπε τέλος ότι «έχουμε μπει στην διαδικασία να παραγγείλουμε 5 απορριμματοφόρα ενώ θα αποσύρονται αυτά που δεν λειτουργούν επειδή έχουν μεγάλο κόστος επισκευής. Ανταλλακτικά υπάρχουν και χρησιμοποιούνται εκεί που απαιτείται».

ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ ΑΣΓΟΥΡΟΥ ΔΗΜΟΣ

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου