Τοπικές Ειδήσεις

Φίλοι της Pόδου… έχουν έτοιμες βαλίτσες και περιμένουν τη λήξη της κρίσης για να κάνουν τις διακοπές τους!

Γράφει ο
Νεκτάριος Καλογήρου

Τουρισμός πρώτα είναι συναίσθημα και σε αυτό το συναίσθημα απευθύνθηκε η ‘δημοκρατική’ στη διάρκεια των τελευταίων ημερών. Ήρθαμε σε επικοινωνία με καλούς φίλους ανά τον κόσμο. Τους καλέσαμε να στείλουν από ένα μήνυμα αισιοδοξίας για το κοντινό Αύριο του τουρισμού μετά τον κορωνοϊό.
Όλα τα μηνύματα που ακολουθούν είναι από πρόσωπα που έχουν λατρέψει τη Ρόδο και την έχουν επισκεφθεί πολλές φορές. Μεταξύ των προσώπων είναι η κα. Ardella McLaren από το Βανκούβερ του Καναδά που έχει επισκεφθεί το νησί περισσότερες από 50 φορές! Σε όλα τα μηνύματα είναι διάχυτη η αισιοδοξία πως όλο αυτό το πρόβλημα θα λυθεί. Μόλις αυτό θα γίνει, έχουν έτοιμες τις βαλίτσες τους για ταξίδι, διότι κανένας ιός, όσο δυνατός κι αν είναι, δεν πρόκειται να σταθεί πάνω από το πλήθος των παραγόντων που κινητοποιούν τους ανθρώπους να ταξιδέψουν.
Αφήστε στην άκρη τα σενάρια καταστροφής και σταθείτε στα μηνύματα και τις ιστορίες των ανθρώπων αυτών. Είναι τα μηνύματα εκείνων που περιμένουμε να ‘ρθουν.

Maike Irmisch, Γερμανία

Maike Irmisch

Η Ρόδος έχει γίνει ο αγαπημένος μας προορισμός όλα αυτά τα χρόνια. Είναι ένα υπέροχο νησί με φιλικούς, ανοιχτόμυαλους κατοίκους, όπου υπάρχουν πολλά που μπορείτε να ανακαλύψετε, ακόμη και εκτός της συνήθους τουριστικής διαδρομής. Η πόλη αξίζει επίσκεψης τόσο την ημέρα, όσο και τη νύχτα. Εδώ αξίζει επίσης να περπατήσετε στα μικρά σοκάκια, μακριά από τους κεντρικούς δρόμους. Για εμένα και το σύζυγό μου, σχεδόν πάντα όταν φτάνουμε στη Ρόδο αισθανόμαστε λίγο σαν να επιστρέφουμε στο σπίτι. Αυτό οφείλεται επίσης στους σπουδαίους ανθρώπους που γνωρίσαμε όλα αυτά τα χρόνια. Θα διατηρήσουμε τα ταξιδιωτικά μας σχέδια για το έτος αυτό σε κάθε περίπτωση, επειδή είναι σημαντικό να έχουμε έναν θετικό προορισμό στο μυαλό μας. Ας κρατήσουμε τα δάχτυλά μας σταυρωμένα ώστε η κατάσταση να βελτιωθεί σύντομα.

Sabi Kailiar, Ολλανδία
Το 2016 πήγα για πρώτη φορά στη Ρόδο με το γιο μου Joshua και βρεθήκαμε μπροστά σε μια υπέροχη έκπληξη. Ένα πανέμορφο νησί και φυσικά πολύ ωραίοι άνθρωποι. Οι Ελληνες μας περιποιήθηκαν και μας φρόντισαν τόσο καλά, ώστε επιστρέψαμε ξανά τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς. Το 2017 επισκεφθήκαμε τη Ρόδο τρεις φορές και ξαναπήγαμε το 2018. Τώρα ο γιος μου ζητά ξανά να επιστρέψουμε στη Ρόδο, μου λείπει κι εμένα. Να δούμε όλους εκείνους τους όμορφους ανθρώπους, το πολύ καλό φαγητό. Το αγαπημένο του γιού μου είναι το mix grill. Σίγουρα μετά τον κορωνοϊό θα επιστρέψουμε στη Ρόδο, ελπίζω να τα καταφέρουμε εκεί λίγο πριν τα τέλη του Μάη.

Aurore Jawal, Λίβανος

Aurore Jawal

Το ταξίδι μου στη Ρόδο ήταν το καλύτερο όλων. Θέλω πολύ να επιστρέψω και να το απολαύσω ξανά. Κορυφαία φιλοξενία, καταπληκτικό φαγητό, υπέροχοι άνθρωποι και αρκετά συνεργάσιμοι. Ελπίζω να τελειώσουμε σύντομα με τον κορωνοϊο και να επιστρέψουμε στο νησί, να σας δούμε όλους.

Irmanda Van Diesen,
Ολλανδία

Irmanda Van Diesen

Φέτος θα επισκεφτούμε τη Ρόδο τον Ιούλιο. Θα φτάσουμε την 1η Ιουλίου και θα μείνουμε για δύο εβδομάδες. Ο χρόνος κυλάει δύσκολα μέχρι να έρθει η στιγμή της άφιξης, ενώ κάθε φορά γίνεται όλο και πιο δύσκολο να πούμε αντίο στο πολύτιμο νησί μας. Μετά από όλα αυτά τα χρόνια αισθανόμαστε αυτό το ταξίδι, σαν ένα ταξίδι επιστροφής στο σπίτι. Αγαπάμε την καλοσύνη και τη ζεστασιά όλων των ανθρώπων στο νησί. Αγαπάμε να ακούμε τη γλώσσα σας, τη μυρωδιά και τη γεύση του ελληνικού φαγητού. Μετά από όλα αυτά τα χρόνια έχουμε γνωριστεί με πολλούς ανθρώπους και έγιναν ένας από τους λόγους για να επιστρέφουμε στο δεύτερο σπίτι μας, όπως βλέπουμε στη Ρόδο. Σας παρακαλώ, σε αυτή την ανασφαλή χρονιά του κοροναϊού να φροντίστε και να προστατέψετε τους εαυτούς σας και τους αγαπημένους σας. Θα σας δούμε σύντομα.

Ian & Yvonne Pike, Αγγλία

Ian & Yvonne Pike

Ήμουν 21 χρονών όταν η Ρόδος έκλεψε την καρδιά μου και τώρα σε ηλικία 50 ετών, η Ρόδος “είναι η καρδιά μου”. Ανάμεσα στα κειμήλια του ταραγμένου παρελθόντος, του συνδυασμού των τυρκουάζ νερών και των ήσυχων παραθαλάσσιων ταβερνών, της ζωντανής νυχτερινής ζωής και της εκπληκτικής αρχιτεκτονικής θα βρείτε το “ευτυχισμένο μέρος”. Η Ρόδος προσφέρει κάτι για όλους. Αν λατρεύετε τον Ήλιο και τις χρυσές του ακτίνες, τον Πάνα και τα πλάσματα του δάσους ή τον Απόλλωνα και την αγάπη του για μουσική, θα ανακαλύψετε ότι εδώ ταιριάζετε απόλυτα. Οι Έλληνες φίλοι που έχουμε κάνει εδώ και χρόνια είναι τώρα πια οικογένειά μας και η ατέλειωτη φιλοξενία τους είναι πέρα από κάθε σύγκριση. Ελάτε να ανακαλύψετε αυτόν τον παράδεισο του νησιού και την αληθινή έννοια της “Φιλοξενίας”. Εμείς επρόκειτο να είμαστε στη Ρόδο τον Απρίλιο, όμως τώρα δεν ακυρώνουμε, θα αλλάξουμε τις ημερομηνίες για μέσα στο καλοκαίρι.

Michael Klemm, Γερμανία
Θα ήθελα να συνεισφέρω κι εγώ γράφοντας κάτι για το “δεύτερο σπίτι μας”. Αγαπάμε να επιστρέφουμε στη Ρόδο, γιατί με τα χρόνια έχουμε καταφέρει να εκτιμήσουμε τους ανθρώπους της. Τη ζεστασιά τους, την «ανοιχτότητά» τους, την οικειότητα που μας εμπνέουν κάθε χρόνο όλο και πιο πολύ. Λατρεύουμε την Παλιά Πόλη με τη ξεχωριστή της ατμόσφαιρα, είτε είναι ημέρα ή βράδυ, την ιστορία του νησιού με τους μύθους και τους θρύλους, τα αξιοθέατα όπως η Ακρόπολη, οι αρχαιολογικές εκσκαφές, τα μουσεία και το ποικίλο τοπίο με τους ειδυλλιακούς κολπίσκους. Επί 16 χρόνια, το νησί μας έχει αιχμαλωτίσει και ακόμα δεν το έχουμε χορτάσει. Έχουμε δει πράγματα ξανά και ξανά, ακόμη και έξω από τους κύριους δρόμους, χωρίς να κουραζόμαστε να το εξερευνούμε, ίσως επειδή έχουμε την αίσθηση πως ακόμα δεν έχουμε δει όλα. Με τη σύζυγό μου μας παρακινεί ιδιαίτερα η θετική προοπτική προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος του νησιού. Θα σας δούμε στα σίγουρα τον προσεχή Σεπτέμβριο!

Moshe Eliyahu, Ισραήλ
Ερχομαι στην Ελλάδα συνεχώς εδώ και 35 χρόνια. Κάθε χειμώνα πετάω για Θεσσαλονίκη και τα καλοκαίρια επισκέπτομαι το νησί της Ρόδου για να δω τους φίλους μου. Είναι ένα όμορφο μέρος, καταπληκτική Παλιά Πόλη, υπέροχες παραλίες, καλό φαγητό και καλές τιμές. Όμως, η μεγάλη αξία του νησιού βρίσκεται στους ανθρώπους του. Είναι πολύ φιλικοί, ζεστοί και αγαπούν τους επισκέπτες. Σας καλώ να επισκεφθείτε την αγαπημένη μου Ελλάδα. Είχα κλείσει για διακοπές στη Ρόδο τον Απρίλιο. Ο κορωνοϊός δεν θα είναι εμπόδιο. Θα περιμένω πότε θα τελειώσει όλο αυτό για να κανονίσω ξανά το ταξίδι μου.

Bernhard Streber, Γερμανία
Το 1996 η γυναίκα μου και εγώ πήγαμε στη Ρόδο για πρώτη φορά στο μήνα του μέλιτος μας. Έχουμε δει πολύ συχνά, ιδιαίτερα σε πολύ απομακρυσμένες περιοχές, ποια είναι η πραγματική φιλοξενία. Το λέω καθώς εντυπωσιαστήκαμε από τη χειρονομία ενός ιδιοκτήτη εστιατορίου (δυστυχώς το εστιατόριο είναι κλειστό εν τω μεταξύ) στην Κατταβιά. Το εστιατόριό του ήταν εντελώς άδειο, όμως εμείς αποφασίσαμε να γευματίσουμε εκεί. Είχαμε ένα πολύ ωραίο απόγευμα με εξαιρετικό φαγητό και ποτά. Όταν μετά από 2-3 ώρες ξεκινήσαμε για την επιστροφή στο ξενοδοχείο, αν και “ξένοι” οι ιδιοκτήτες μας έδωσαν ένα ματσάκι βασιλικού. Αυτό θεωρείται ευλογία και καλοτυχία. Αυτή η χειρονομία του οικοδεσπότη με εξέπληξε τόσο πολύ, εμένα τον ξένο, που δεν το έχω ξεχάσει ακόμα 24 χρόνια αργότερα.
Έζησα κάτι παρόμοιο με έναν κοσμηματοπώλη στην πόλη της Ρόδου. Ενώ περπατούσαμε, ανοίξαμε μια σύντομη συζήτηση μαζί του, όσο κοιτάζαμε τα κοσμήματά του. Ο άντρας ξαφνικά προσφέρθηκε να μας κεράσει ένα ούζο. Ήμασταν στην πόλη της Ρόδου με μοτοσικλέτα, ήξερα επίσης ότι στην Ελλάδα είναι αγένεια η άρνηση ενός ούζου. Συζητήσαμε αρκετά, μιλήσαμε για τις οικογένειές μας. Τις επόμενες μέρες ήμασταν μαζί του αρκετές φορές, άλλωστε δεν ήμασταν σίγουροι για το τι είδους κόσμημα θα πάρουμε μαζί μας ως αναμνηστικό της Ρόδου.
Στα χρόνια που πέρασαν, φτιάξαμε το σπίτι μας, αποκτήσαμε απογόνους και δεν ήταν δυνατόν να επισκεφθούμε τη Ρόδο, παρά 12 χρόνια αργότερα. Περάσαμε τον ίδιο δρόμο ακριβώς πίσω από το τείχος της πόλης και ο κοσμηματοπώλης μας αναγνώρισε αμέσως. Κι εμείς τον αναγνωρίσαμε. Το ούζο φυσικά δεν έλειπε. Εξακολουθούμε να είμαστε χαρούμενοι για τους ανθρώπους που γνωρίσαμε.
Με όλες αυτές οι εμπειρίες, η σύζυγός μου κι εγώ ερωτευτήκαμε τη Ρόδο. Αυτού του είδους την εμπειρία φιλοξενίας δεν είχαμε σε κανέναν άλλο προορισμό διακοπών. Πηγαίνουμε στη Ρόδο 1-2 φορές το χρόνο και πια είναι δύσκολο να συναντήσουμε όλους τους φίλους που έχουμε κάνει. Ακόμη και για τα παιδιά μας (17 και 20 ετών) η Ρόδος είναι ένα “must” μία φορά το χρόνο.
Για φέτος έχουμε κλείσει τις πτήσεις και το ξενοδοχείο σχεδόν εδώ και ένα χρόνο. Ελπίζουμε ότι τα μέτρα για τον κορωνοϊό θα μας επιτρέψουν σύντομα να επισκεφτούμε το “δεύτερο σπίτι” μας. Μέχρι το τέλος δεν θα ακυρώσω τις κρατήσεις μου για τις αρχές Ιουνίου 2020 και τις αρχές Αυγούστου του 2020!

Ardella McLaren, Καναδάς
Ως άτομο που αγαπά να ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο, είναι ατυχές το γεγονός ότι ο ιός Covid19 έχει καταστήσει αδύνατο κάτι τέτοιο στην παρούσα στιγμή. Όμως και αυτό θα περάσει και θα μπορέσουμε να ταξιδέψουμε και πάλι στο εγγύς μέλλον. Ταξίδεψα πολλές φορές στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στη Ρόδο και ανυπομονώ για πότε θα μπορώ να ταξιδέψω ξανά σε αυτό το ξεχωριστό νησί. Εύρισκα πάντα στη Ρόδο να είναι ένα πολύ φιλικό μέρος με θαυμάσια ιστορικά αξιοθέατα και απίστευτα φιλικούς και ευγενικούς ανθρώπους. Ανυπομονώ για την επόμενη επίσκεψή μου.

Frederic Frenier, Βέλγιο

Frederic Frenier

Φέτος θα είναι η 11η συνεχόμενη επιστροφή μας στη Ρόδο. Κάθε φορά που φτάνουμε σε αυτό το ηλιόλουστο νησί, είναι σαν να γυρίζουμε σπίτι. Μετά από όλα αυτά τα χρόνια, το νησί δεν έχει χάσει τίποτα από τη μαγεία του για εμάς. Είτε για ηλιοθεραπεία, είτε για εξερεύνηση, για ιστορικά μνημεία ή μεγάλες βόλτες κατά μήκος της παραλίας, η Ρόδος προσφέρει κάτι για όλους. Δεν πρέπει να ξεχάσω να αναφέρω το θαυμάσιο ελληνικό φαγητό, τη γοητευτική ελληνική μουσική, τη φιλοξενία του ελληνικού λαού.
Η δυνατότητα για επισκέψεις στα γύρω νησιά, όπως η Σύμη ή η Χάλκη, καθιστά την Ρόδο ακόμη πιο ελκυστική.
Ελπίζω ειλικρινά ότι θα μπορέσουμε να περάσουμε τις διακοπές μας για το 2020 σε αυτό το παραδεισένιο νησί. Κάναμε κρατήσεις για τα μέσα Ιουλίου και θα έρθουμε τότε.

Rianne Bax, Ολλανδία
Μόλις ξεπεραστεί η κρίση του κορωνοϊου θα επισκεφθώ το όμορφο νησί της Ρόδου. Εκεί όπου ο καιρός είναι καλός, οι άνθρωποι είναι υπέροχοι και ο πολιτισμός τόσο πλούσιος. Υπάρχουν εκεί τόσα πολλά για να δεις και να εξερευνήσεις, ή αν αισθάνεσαι την τεμπελιά να σε τυλίγει, να χαλαρώσεις στην ξαπλώστρα κάποιας από τις πανέμορφες παραλίες. Όμως για μένα, πάνω απ ‘όλες τις ομορφιές βρίσκονται οι άνθρωποι του νησιού. Δουλεύουν σκληρά και πολλές ώρες για να σε κάνουν να νιώθεις ευπρόσδεκτος και να περάσεις φανταστικές διακοπές. Για το λόγο αυτό, κι εμείς τους δίνουμε την καλοσύνη, την αγάπη και την υποστήριξή μας. Κάντε το κι εσείς και σε αντάλλαγμα θα έχετε μία από τις καλύτερες διακοπές της ζωής σας. Θα ερωτευτείτε απόλυτα τη Ρόδο και τους πολίτες της.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

• Pantelis Presviris    23.03.2020 09:41

Για σου Jane Birgitte με το καλο να μας ξανα ερθεις

• Jane Birgitte Jensen    19.03.2020 11:58

Ca’nt waite to be back!! was surpossed to come tomorrow! Been to Rhodes more than 150 times since 1982   Got a ticket for 6th september too.. hope it will be possible to travel then !! miss my favorite Island   Rhodos forever