• Με την υποστήριξη του Δήμου Ρόδου και του ΠΡΟΤΟΥΡ • Ξεκίνησαν τα γυρίσματα – Το επιτελείο θα μείνει δύο εβδομάδες για να καλύψει όλο το νησί • Θα γυριστούν τέσσερα επεισόδια που θα προβληθούν τον επόμενο μήνα • Μεγάλη προβολή και διαφήμιση για την τοπική αγορά και την Ρόδο ως τουριστικό προορισμό
O Τάσος Δούσης και οι «Εικόνες» βρίσκονται στη Ρόδο. Ο γνωστός και πολύ δημοφιλής παρουσιαστής ήρθε στο νησί μας και θα παραμείνει με τους συνεργάτες του για γυρίσματα σε όλη τη Ρόδο για δύο εβδομάδες περίπου. Η εκπομπή θα προβληθεί στο OPEN TV.
Τον περασμένο μήνα, και συγκεκριμένα από την Κυριακή 6 Απριλίου, το δημοφιλές τηλεοπτικό ταξιδιωτικό πρόγραμμα Happy Traveller με τον Ευτύχη, την Ηλέκτρα και τις κόρες τους, πραγματοποίησε ένα εντυπωσιακό οδοιπορικό στη Ρόδο – το “νησί των Ιπποτών” – το οποίο προβλήθηκε σε τρία επεισόδια από τον ΣΚΑΪ.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε προς τη «δ» ο ειδικός σύμβουλος του ΠΡΟΤΟΥΡ κ. Διονύσης Τσιλιγκίρης:
«Ο γνωστός και δημοφιλής παρουσιαστής Τάσος Δούσης, βρίσκεται ήδη στην Ρόδο με ολόκληρο το επιτελείο του. Τα γυρίσματα έχουν ξεκινήσει και η εκπομπή ΕΙΚΟΝΕΣ θα προβληθεί στο OPEN TV. Θα γίνουν γυρίσματα σε όλο το νησί. Αυτή την εβδομάδα γίνονται γυρίσματα στο βόρειο μέρος του νησιού όπου θα αναδειχθούν οι παραλίες, το κέντρο της πόλης, η τοπική αγορά, τα αξιοθέατα, το shopping και οι δραστηριότητες που μπορεί να κάνει ο επισκέπτης.
Την επόμενη εβδομάδα, το συνεργείο θα μεταφερθεί στο νότιο συγκρότημα του νησιού, όπου θα γίνουν γυρίσματα στην Λίνδο, στη Νότια Ρόδο, δε αξιοθέατα, αρχαιολογικούς χώρους, θα αναδειχθεί η νυχτερινή ζωή (night life), οι δραστηριότητες και η γαστρονομία με σκοπό να αναδειχθεί μια ολοκληρωμένη εικόνα του νησιού της Ρόδου.
Για τα γυρίσματα έχουν δεσμευτεί τέσσερα (ίσως και πέντε) επεισόδια αφιερωμένα στην Ρόδο ως τουριστικό προορισμό τα οποία θα προβληθούν μέσα στον Ιούλιο. Είναι σημαντικό για την Ρόδο να γίνονται τέτοια αφιερώματα αφού πρόκειται για εκπομπές οι οποίες είναι πολύ δημοφιλείς και παρουσιαστές όπως ο κ. Δούσης μπορούν να προβάλουν με εξαιρετικό τρόπο το νησί μας».
Μην ξεχνάμε ότι η Ρόδος, το τέταρτο μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας, συνδυάζει μοναδικά την ιστορία, τη φυσική ομορφιά και τη ζωντάνια. Εκτός από τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα της, την πολυτέλεια των ξενοδοχείων της, το υψηλό επίπεδο σε υπηρεσίες και την ιστορία της, έχει πάρα πολλά μέρη να επισκεφτεί ο ταξιδιώτης, αξιοθέατα, αρχαιολογικούς χώρους, τη Μεσαιωνική Πόλη, γραφικά σοκάκια, το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου κ.λπ.
Επιπλέον, στη Ρόδο μπορεί ο επισκέπτης να συνδυάσει πάρα πολλές δραστηριότητες, ενώ μπορεί να κάνει τα ψώνια του στα καταστήματα της πόλης, να επιλέξει ανάμεσα στα πολλά είδη εστίασης, καφέ, μπιστρό, ρεστοράν, παραδοσιακές ταβέρνες, γρήγορο φαγητό κ.ο.κ.
Η Ρόδος συνδυάζει την πολυτέλεια με τη γραφικότητα που έχει ένας νησιωτικός προορισμός, την πλούσια ιστορία, τα διάφορα σημεία για αναψυχή και θαλασσινά μπάνια, όμορφο περιβάλλον, γαστρονομία, εκδρομές κ.λπ.
Να σημειωθεί ότι κάθε χρόνο, επισκέπτονται τη Ρόδο πολλοί δημοσιογράφοι, influencers, bloggers απ’ όλο τον κόσμο με στόχο την προβολή του τουριστικού προορισμού. Την περσινή χρονιά υλοποιήθηκε ένα «πλούσιο» πρόγραμμα τέτοιων φιλοξενιών, με ιδιαίτερα θετικά και σημαντικά αποτελέσματα, κάτι που θα γίνει κι εφέτος με τη στήριξη του Δήμου Ρόδου, της Διεύθυνσης Τουρισμού, του ΠΡΟΤΟΥΡ αλλά και τοπικών φορέων.
Όπως δήλωσε πρόσφατα, ο αντιδήμαρχος κ. Γιώργος Τόπος: «Και το 2025, θα δώσουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάδειξη της αξίας του τουριστικού μας προϊόντος, στις εμπειρίες που προσφέρει στον τουρίστα το νησί, στην ανάπτυξη του εναλλακτικού – θεματικού τουρισμού και στην ανάδειξη του σημαντικού πολιτιστικού κεφαλαίου που έχει να επιδείξει η Ρόδος. Και όλα αυτά έχοντας ως συμμάχους δημοσιογράφους και bloggers απ’ όλο τον κόσμο που, όπως συνέβη και το 2024, πρόκειται να επισκεφθούν το νησί κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς και να μοιρασθούν με εκατομμύρια αναγνώστες- ακολούθους- τηλεθεατές τους, τα αφιερώματα στο νησί, που στόχο έχουν να τους καλέσουν να ταξιδέψουν στη Ρόδο, για να γνωρίσουν από κοντά τον μοναδικό αυτό τουριστικό προορισμό, με ένα brand name ισχυρό και γνωστό σε όλο τον κόσμο».