Ραντεβού με όλους τους αθλητές του Δωριέα πρόκειται να έχει μέχρι το τέλος της εβδομάδας ο γενικός αρχηγός της ομάδας Τάσος Χαραλάμπης, προκειμένου να ξεκαθαρίσει πλήρως το τοπίο, σχετικά με την παρουσία των «κιτρινόμαυρων» τη νέα χρονιά. Ήδη ο Αλέξανδρος Σαρίκας, ο Ντάνιελ Λαζαρίδης (πήγε στην Ελπίδα Πεταλούδων) και ο Γιώργος Συμιακός (συμφώνησε με την Καλλιθέα) έχουν αποχαιρετίσει την ομάδα, ενώ δύσκολα θα μείνουν στο νέο Δωριέα ο Άλκης Σιώκος και ο Λευτέρης Λαμπριανός που έχουν προτάσεις και από άλλες ομάδες. Αυτή τη στιγμή η κατάσταση μοιάζει δύσκολη για τον Δωριέα, με δεδομένο ότι πολλοί αθλητές όπως και ο προπονητής (Δημήτρης Σαρίκας), έχουν αποχωρήσει από την ομάδα.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













