Τοπικές Ειδήσεις

«Επιτυχημένη η συμμετοχή του Δήμου Ρόδου στο διαδικτυακό Greek – French Alternative Tourism»

Με επιτυχία στέφθηκε η συμμετοχή της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου στο διαδικτυακό Greek – French Alternative Tourism & Gastronomy Workshop που απευθυνόταν στην αγορά της Γαλλίας. Το Greek – French Alternative Tourism & Gastronomy Workshop 2021 στόχευε στην ανάδειξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού στους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και την προώθηση των τροφίμων και των ποτών στην ιδιαίτερης σημασίας για τη χώρα μας γαλλική αγορά, η οποία αποτελεί μία από τις βασικές πηγές εισερχόμενων ταξιδιωτών.
«Από 13 έως 15 Απριλίου πραγματοποιήθηκε ένα διαδικτυακό workshop προώθησης των ελληνικών προορισμών στην αγορά της Γαλλίας με ένα εξειδικευμένο θέμα που αφορούσε τη γαστρονομία και τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπου έλαβε μέρος η Διεύθυνση Τουρισμού του δήμου μας. Πλην εμού, συμμετείχε ο σύμβουλος τουρισμού Σάββας Πάττας και καθώς απευθυνόμασταν στη γαλλόφωνη αγορά, αποφασίσαμε να έχουμε ένα γαλλόφωνο ξεναγό που ήταν ο κ. Δημήτρης Σαλαχούρης τον οποίο ευχαριστούμε για τις υπηρεσίες που προσέφερε.
Οι στόχοι μας ήταν να παρέχουμε πληροφορίες για τον προορισμό της Ρόδου, να αναπτύξουμε πληροφορίες όσον αφορά τις ολοκληρωμένες εμπειρίες που μπορεί να έχει κάποιος για το νησί. Εμείς δεν θέλουμε να θεωρούν όλοι ότι η Ρόδος είναι ένα νησί που προσφέρει μόνο ήλιο, θάλασσα και διαμονή, αλλά ότι είναι ένας προορισμός που προσφέρει πολλά περισσότερα», δήλωσε ο αντιδήμαρχος τουρισμού, Κώστας Ταρασλιάς.
Όπως εξήγησε ο αντιδήμαρχος τουρισμού, αποδείχθηκε από μελέτη που υλοποίησε η Διεύθυνση Τουρισμού του δήμου ότι η Ρόδος είναι ανεξερεύνητη και στόχος είναι να δουν οι επισκέπτες από πιο δημιουργική οπτική το νησί. Στο πλαίσιο του workshop έγινε ενημέρωση σχετικά με τις δράσεις περιπατητικού τουρισμού, ή την ανάδειξη δραστηριοτήτων που έχουν να κάνουν με τις καταδύσεις ή τα θαλάσσια σπορ, που αποτελούν ένα από τα μεγάλα ζητούμενα για τη διεθνή τουριστική αγορά.
Η ανάδειξη της ροδιακής γαστρονομίας και των ντόπιων προϊόντων αποτελεί επίσης βασικό στόχο της Διεύθυνσης τουρισμού.
«Η αγορά της Γαλλίας παρουσιάζει αυξητικές τάσεις τα τελευταία χρόνια και θέλουμε να ενισχύσουμε τις ροές. Το ενδιαφέρον ήταν μεγάλο για τη Ρόδο και οι περισσότερες ερωτήσεις που μας κατατέθηκαν σε προσωπικές συνομιλίες που είχαμε, αφορούσαν τη γαστρονομία και τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ή τις εμπειρίες όπως προσωπικά προτιμώ. Τελικά αποδείχθηκε μέσα από αυτό το workshop ότι όντως πολλά από τα πράγματα που προσφέρει η Ρόδος δεν είναι γνωστά. Δημιουργήσαμε ένα σημαντικό αρχείο από πρακτορεία τα οποία προσθέσαμε στη λίστα των επαφών μας για να τους επικοινωνούμε διάφορα πράγματα που γίνονται στη Ρόδο», είπε ο κ. Ταρασλιάς, σημειώνοντας ότι οι Γάλλοι τουρίστες ενδιαφέρονται πολύ για τον πολιτισμό αλλά και για τη φύση. Όμως δεν είχαν προβληθεί μέχρι τώρα πτυχές του νησιού, οι οποίες εντυπωσιάζουν. Δεν είναι π.χ. ευρέως γνωστό ότι η Μεσαιωνική Πόλη δεν είναι απλά ένα κάστρο, όπως τα δεκάδες που υπάρχουν ανά την Ελλάδα, αλλά μία ολόκληρη, ζωντανή πόλη. Επίσης δεν είναι γνωστό ότι υπάρχουν δάση, πράγμα που συναρπάζει τους επισκέπτες.
H Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου πρόκειται επίσης να λάβει μέρος στη 2η εικονική έκθεση για την επανεκκίνηση της σαιζόν, 29-30/04/21σ του FVW, του μεγαλύτερου τουριστικού εκδοτικού οργανισμού της Γερμανίας.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου